XXL Nutrition

Voedingsschema voor zomer.

flashteck

Dutch Bodybuilder
Waardering
2
Lengte
1m80
Massa
76kg
Vetpercentage
15%
beste,

Heb me net een nieuw voedingsschema opgesteld omdat het voetbalseizoen er tijdelijk opzit.

Dus elke avond ga ik gaan lopen, buikspieren,rug,etc..
(dagelijks)

Zoals je in mijn voedingsschema gaat kunnen zien,
voor mijn workout neem ik creatine,
Na mijn workout neem ik 'magnifecent' (het staat aangeduid als whey protein. de voedingswaarde kloppen met die van body en fit.)

20min na magnifecent neem ik een 2de proteine shake.

gelieve me je mening te vertellen over dit voedingsschema. mijn doel is nog een 2 tal procent BV te verliezen.

momentele stats:

180 cm , 77 kg , 10-11% BV.

Bijlagen

Waarom nog 5 gram creatine nemen? In de magnificent zit volgens mij ook al 5 gram creatine

• Topic Starter Topic Starter
Heb dit besproken met B&F, die me aanraadde om voor de training: creatine ultra, tijdens muscle protect en na magnifecent, en 20 min daarna mijn eiwitshake voor optimale werking.

Supplementen om wat te kunnen voetballen....

Welkom op dbb!

Ik ga niet naar de gym, maar doe wel sportschool en Ik train met gewichten thuis anderhalfuur per dag. En ipv deze commemtaar te geven kan je beter helpen. --'

ja..

Zoooohoooo. Elke dag buikspieren trainen. Jij hebt vast een zieke sixpack. Mag ik het een sickpack noemen? Jij laat dr geen gras over groeien.

neeneen haha :)

ik doe dagelijks cardio ( van lopen tot oefeningen thuis van sixpackshortcuts ) daarna doe ik vb : maandag: rug en biceps , dinsdag : buikspieren en triceps,....

buikspieren trainen ik in principe 4 keer per week.

Terug
Naar boven