AndroidHealthClinic

Voedingsschema waarvan ik niet afval K*T

mamicka

Novice
Waardering
1
Hoi iedereen,

Ik volg sinds 2 weken dit schema en ik kom enkel maar kilo's bij ipv dat ze er af gaan ...
Ik weeg nu 86 kilo, bf 20%, ben 1.80 en woog 2 weken geleden 85
Heeft iemand nog tips hoe ik dit schema kan verbeteren

9.00: 75 gram brinta + 400 ml magere melk + bakje koffie anders worden we niet wakker + 2 visolie + capsules + vitamines

12.00: 2 scoops whey met 500 ml water, Banaan, appel, handvol amandelnootjes

14.30: 200 gram tonijn met 60 gram zilverrijst en lepeltje ketchup

17.00: 200 gram kipfilet, 300 gram aardappeltjes

19.30: kipfilet/zalm/biefstuk 150-200gram + zilver rijst/aardappelen/ spaghetti ( 50 gram / 300 gram / 200 gram) + groentjes

22.30: 500 gram magere kwark + schepje whey

Met dit schema zit ik rond de 2400 kcal á 2500 kcal. Ik train 4 keer per week + 4 keer per week 20 min cardio. Onderhoudsniveau is 2800 kcal. Waar zit het probleem hier? Heb afgelopen jaren nooit veel problemen gehad met de cut, maar sinds dit jaar wel.

Alvast bedankt

Bereken eerst je dagelijkse behoefte, ga dan 20% onder of boven die behoefte zitten, cutten/bulken. In het geval van jou dus cutten. Probeer is een appel te eten ipv koffie te drinken, dit schijnt beter te werken dan cafeïne. En dan gewoon een glas water of melk drinken.

Bereken eerst je dagelijkse behoefte, ga dan 20% onder of boven die behoefte zitten, cutten/bulken. In het geval van jou dus cutten. Probeer is een appel te eten ipv koffie te drinken, dit schijnt beter te werken dan cafeïne. En dan gewoon een glas water of melk drinken.

wut? ??? Jammer, je begon wel goed.

OT: te veel spaghetti.

Effe srs: reken het goed door. Je hebt er aardig wat koolhydraten in zitten en je vlees/vis porties zijn ook niet mis. Ik zie je ook nergens rekening houden met het vet waarin je bakt bijvoorbeeld. En dat handjevol noten zou ik voor de gein ook een keer wegen. Als het groffe nattevingerwerk niet meer goed genoeg is, wordt het tijd voor het fijnere rekenwerk. ;)

Melk eruit banaan eruit ketchup eruit spaghetti eruit kwark eruit
Geen cheatneals, alleen water drinken

Zou al een hoop schelen denk ik

• Topic Starter Topic Starter
wut? ??? Jammer, je begon wel goed.

OT: te veel spaghetti.

Effe srs: reken het goed door. Je hebt er aardig wat koolhydraten in zitten en je vlees/vis porties zijn ook niet mis. Ik zie je ook nergens rekening houden met het vet waarin je bakt bijvoorbeeld. En dat handjevol noten zou ik voor de gein ook een keer wegen. Als het groffe nattevingerwerk niet meer goed genoeg is, wordt het tijd voor het fijnere rekenwerk. ;)

Bedankt je voor je reactie,

Ik heb het er fout in gezet, die zilverrijst, spaghetti en aardappelen is een afwisseling, dus bijvoorbeeld, 1 dag zilverrijst, of 1 dag aardappelen, maar nooit allemaal te samen. Ik bak meestal in heel weinig olie, maar in mijn voedingsschema heb ik 200 kcal extra gerekend voor dit soort extra's die erbij zitten. Handjevol noten is tegen de 30 á 40 gram, afhankelijk van mijn hongerslust :D dus tegen de 200 kcal. Cheatmeal is 1 per week, en is meestal gwm een kebab of iets dergelijk, smaakt altijd zo goeeeeed :D:D:D

Terug
Naar boven