MuscleMeat

voedingsschema wie kan mij helpen

Jill

Novice
Waardering
0
Hey,

Ik fitness 3x in de week en wil graag wat gespierder worden. Dus het vet moet eraf om die spieren te kunnen zien.

ik eet s ochtens boterham smiddags 2 boterhammen, savonds groeten aardappelen vlees/of rijst/ofpasta maaltijden en drink heel de dag door water. 2x per dag fruit

Als ik ga trainen (50 min krachttraining 30 min cardio) drink ik na afloop super why protein. Ik wil ook nog creatine gaan gebruiken. Kan iemand mij vertellen of ik het zo ong goed doe. ??? Alvast bedankt

Welkom
Als je hier op het forum in de voedings sectie even wat door leest kom je zelf al heel gauw op het antwoord. Je mag wel wat meer eten en wat vaker. Dus veel lees plezier en succes met het behalen van je doelen

Inderdaad, meer en vaker eten. Over de juiste verhoudingen (eiwitten/koolhydraten/vetten) zal je heel wat nuttige info vinden in de stickies. Ik zou, in jouw plaats, nu nog niet met creatine beginnen. Je kan nog heel wat verbeteren aan je voeding en daar zal je veel meer resultaten mee behalen, dan als je nu creatine zou beginnen nemen. Ik heb, met wat hulp van iemand met meer ervaring, nu ook sinds twee weken een nieuw voedingsschema. En ik zie daar nu al veel meer resultaten van, dan van een creatine-kuurtje. Veel succes!

Voeding klopt van geen kant!!! Dit lijkt me 90% koolhydraten en 10% eiwitten en daarnaast eet je te weinig. Verdiep je eerst met de zoekfunctie eens in de voedingssectie.

• Topic Starter Topic Starter
Voeding klopt van geen kant!!! Dit lijkt me 90% koolhydraten en 10% eiwitten en daarnaast eet je te weinig. Verdiep je eerst met de zoekfunctie eens in de voedingssectie.

Ik denk dat jij degene bent (zo te zien) die mij een paar goede tips kan geven. Ik ben nog maar net lid een weet niet goed hoe ik moet zoeken. Kan jij mij vertellen hoe ik minder koolhydraten eet en meer eiwitten (dat is toch de bedoeling?) groetjes Jill

Neem de voedingssectie eens door. Daar kun je vinden wat goede bronnen van koolhydraten, vetten en eiwitten zijn.

Succes!

Terug
Naar boven