Fitness Seller

voedingsschema

hcmaikel

Novice
Waardering
0
hallo,

ik zou mn voeding schema is hier plaatsen en graag aanpassingen en reacties van jullie hierop krijgen.
zoals ik eerder had verteld ben 17 jaar bijna 1 jaar aant traine.

S'morgens 7:30: 1whey eiwit shake met half volle melk 2 broodjes pindakaas en soms een ontbijtkoek.

10:00 bakje koffie en bakje chocomel(uit koffie apparaat op t werk, waar ik beter mee kan stoppen denk ik wat zal ik in de plaats nemen?) met 2 broodjes kaas en een appel.

S'middags 12:30 2 glazen melk 2 broodjes met kipfilet of filet amirican.

15:00 2 glazen water soms limonade.( lekker met dit warme weer) en een ontbijt koek met een banaan.

Sávonds 17:30 eten wat de pot schaft, met paar glazen water.

19:30 een bak vla.

ik train 3 tot 4 keer in de week met verschillende schema's na t trainen neem ik ook nog een shake.

ben ong 1,75m en weeg 70kg. vet percentage is ong 15%.
wil nog wel wat van me ''buikje'' af.

in t weekend eet ik op wat latere tijdstippen maar probeer wel zovaak mogelijk te eten.

graag reacties.
HCmaikel

je zegt dat je nog wel van je buikje af wil, wil je eerst van die buik af of eerst massa en dan je buik eraf?
het zou helpen als je de voedingswaarden van je eten erbij kunt zetten.
Verder zou ik de ontbijt koek schrappen en de bak vla verwisselen voor een bak kwark die je later op de avond vlak voor je gaat slapen pas eet.

Ik weet niet wat je doel is, maar als je spiermassa wilt aanzetten raad ik je aan even de stickies in de voeding sectie te lezen.

• Topic Starter Topic Starter
mn doel is spiermassa, en ik wil een beetje van mn buikje af. jammer genoeg gaat dit niet goed samen. ik ga t zeker doorlezen!
de voedingswaarden weet ik zo niet!

Terug
Naar boven