Fitness Seller

Voedingsschema

Dannyvdn

Cool Novice
Waardering
0
Lengte
1m89
Massa
80kg
Vetpercentage
9%
Hallo,

Na veel topics te hebben gelezen, heb ik zelf geprobeert een goed voedingsschema op te stellen. Ik houdt dit schema nu al een aantal dagen aan en het begint al 'automatisme' te worden. Ik zou nu graag weten of het een goed schema is om te 'bulken' of in ieder geval spiermassa aan te kunnen komen.

Ik ben 189cm, ik weeg nu 81 kilo met 13,5% vetp.

Ik zou graag tips willen om het eventueel beter te kunnen uitbalanceren. Alle feedback is welkom.

Alvast bedankt.

Bijlagen

ik denk voor jou dat je veel meer KCAL mag eten, ik zie dat je aan 3357 KCAL komt en dat mag gerust veel meer zijn.

Ik zie daar niets van eieren tussen?
misschien die gezouten pinda's vervangen door ongezouten
pak een appel voor je pre workout en een banaan na je training

ik zou persoonlijk ook veel meer melk drinken
ikzelf drink soms meer dan een liter melk per dag dus drink er wat meer van, eventueel
bij het eten van noten want dat kan soms droog zijn.

weet er zelf ook niet alles van maar deze tips heb ik toch voor jou ;)
greetz

• Topic Starter Topic Starter
Ik ben in principe allergisch voor koemelk... Ik drink dat dus wél met de whey, dit leidt tot migraine... maar je kan niet alles hebben.

Mijn onderhoud: 70kg vvm (om en nabij) benodigde is dacht ik 2600 KCAL. Ik ben er bewust iets boven gaan zitten. Maar dankzij deze tip ga ik er denk ik nog verder boven zitten... Ik kan het er tenslotte altijd nog af-cutten ;)

Eieren is een goede tip, wanneer kan ik deze het beste nemen? Pre of post work-out of maakt dat niet zoveel uit.

Gr,
Danny

Ik zou de eieren toevoegen bij maaltijd 5 en 7, tijdens die maaltijden heb je nog een erg lage hoeveelheid eiwit. probeer 30gram te hebben.

Terug
Naar boven