XXL Nutrition

voedingsschema???

qwerasdf

Novice
Waardering
0
Lengte
1m77
beste builders,

Laat me mezelf even voorstellen. Ik ben Drake. ben 19 jaar, 1.78 M lang en weeg 65 kilo. BF weet ik helaas niet. Mijn doel is om droog gespierd te worden zodat alle spieren meer zichtbaar worden o.a. de Abs :D
Ik ben een beginner en ben erg in de war omdat de forums allemaal van elkaar verschillen.

Graag zou ik wat tips willen krijgen voor een goede voedingsschema..
ik ben een BOL student dus is het erg moeilijk voor mij om een goed voedingsschema te maken.

Sinds kort ben ik ook begonnen met opletten wat ik allemaal eet en ben ook begonnen met elke dag bakje franse magere kwark en een blikje tonijn.
Ook heb ik de Whey Protein Instant aangeschaft en ga gebruik van maken zodra ik mijn voedingsschema gevorderd heb.

Ik ga 4 keer in de week naar de fitness voor een fullbody training en 2 keer in de week joggen voor ongeveer 40 min lang. Ik wil geen/weinig KH innemen omdat ik het liefst droog wil worden en meer spiermassa wil kweken.

alvast bedankt jongens;)
reactie = Always Karma

beste builders,

Laat me mezelf even voorstellen. Ik ben Drake. ben 19 jaar, 1.78 M lang en weeg 65 kilo. BF weet ik helaas niet. Mijn doel is om droog gespierd te worden zodat alle spieren meer zichtbaar worden o.a. de Abs :D
Ik ben een beginner en ben erg in de war omdat de forums allemaal van elkaar verschillen.

Graag zou ik wat tips willen krijgen voor een goede voedingsschema..
ik ben een BOL student dus is het erg moeilijk voor mij om een goed voedingsschema te maken.

Sinds kort ben ik ook begonnen met opletten wat ik allemaal eet en ben ook begonnen met elke dag bakje franse magere kwark en een blikje tonijn.
Ook heb ik de Whey Protein Instant aangeschaft en ga gebruik van maken zodra ik mijn voedingsschema gevorderd heb.

Ik ga 4 keer in de week naar de fitness voor een fullbody training en 2 keer in de week joggen voor ongeveer 40 min lang. Ik wil geen/weinig KH innemen omdat ik het liefst droog wil worden en meer spiermassa wil kweken.

alvast bedankt jongens;)
reactie = Always Karma

lijkt me niet handig. koolhydraten is je benzine, de brandstof waarop je functioneert.
ik zou eigenlijk eerst eens lekker veel eten en wat aankomen in spiermassa. cutten(vet verwijderen) kun je daarna altijd nog.

als je droog gespierd wilt worden zou ik verder in mn trainings schema wat meer herhalingen doen(12-15) en na je training minimaal een half uur tot een uur op een laag tempo(65% van je hf max(130)) door kachelen

• Topic Starter Topic Starter
Thanks voor de tip ,

+karma;)

graag zou ik dan ook willen weten wat ik in de ochtend het beste kan eten voor Bulk training. Ik weet dat mensen hier vaak posten wat ze eten in de ochtend, maar die hebben dan weer een andere doel en ik kan niet de hele dag door eten wat ik wil i.v.m. school

Bedankt:D

ik zelf doe altijd
50 gram bambix
20 gram pinda's
1 banaan
600 ml melk
en maar blenderen met die zooi!

en daarnaast nog een eiwit shake...

als je net wakker bent vragen je spieren om voeding(hebben al 8 uur niks gehad) dus volstouwen met eiwitten ook maar meteen

hoe ziet een dag eruit voor jouw dan?

Beste Drake,

Met tips alleen zal je er niet komen, daarom verwijs ik je door naar de stickies. (vooral in voedingssectie en de vetverliessectie zal je je antwoorden vinden)

Wel wil ik je volgende 'tips' meegeven:

- Die whey kan je alvast 's ochtends en/of rond je workout nemen.
- 'Geen KH' raad ik af. Vroeger was vet taboe, nu gaat KH die kant op. (waarom KH essentieel zijn leer je uit de stickies, en uit MNT zijn reactie)

Veel succes

---------- Toegevoegd om 00:41 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 00:40 ----------

lijkt me niet handig. koolhydraten is je benzine, de brandstof waarop je functioneert.
ik zou eigenlijk eerst eens lekker veel eten en wat aankomen in spiermassa. cutten(vet verwijderen) kun je daarna altijd nog.

als je droog gespierd wilt worden zou ik verder in mn trainings schema wat meer herhalingen doen(12-15) en na je training minimaal een half uur tot een uur op een laag tempo(65% van je hf max(130)) door kachelen
Hoezo? Gaat je kcal verbruik hoger liggen?

je gaat dan wat meer richting de kracht uithoudingsvermogen kant. omdat hij vooral droog gespierd wilde worden en omdat hij net begint zou k lekker veel heel herhalingen pakken.

dit ivm de gewenning van het lichaam zodat je niet meteen gaat maxen of op een vrij hoge intensiteit trainen

• Topic Starter Topic Starter
Dank je wel jongens:D

ik zal morgen ff een schema zetten nadat ik die stickies heb gelezen:)
en oja k train nu een jaar ongeveer, maar dat was zonder whey shake en een voedingsschema (al hoewel ik alles wat ik at onder de loep nam. dus niet teveel suikers enz)

+1

Terug
Naar boven