XXL Nutrition

voedingsschema???

qwerasdf

Novice
Waardering
0
Lengte
1m77
beste builders,

Laat me mezelf even voorstellen. Ik ben Drake. ben 19 jaar, 1.78 M lang en weeg 65 kilo. BF weet ik helaas niet. Mijn doel is om droog gespierd te worden zodat alle spieren meer zichtbaar worden o.a. de Abs :D
Ik ben een beginner en ben erg in de war omdat de forums allemaal van elkaar verschillen.

Graag zou ik wat tips willen krijgen voor een goede voedingsschema..
ik ben een BOL student dus is het erg moeilijk voor mij om een goed voedingsschema te maken.

Sinds kort ben ik ook begonnen met opletten wat ik allemaal eet en ben ook begonnen met elke dag bakje franse magere kwark en een blikje tonijn.
Ook heb ik de Whey Protein Instant aangeschaft en ga gebruik van maken zodra ik mijn voedingsschema gevorderd heb.

Ik ga 4 keer in de week naar de fitness voor een fullbody training en 2 keer in de week joggen voor ongeveer 40 min lang. Ik wil geen/weinig KH innemen omdat ik het liefst droog wil worden en meer spiermassa wil kweken.

alvast bedankt jongens;)
reactie = Always Karma

beste builders,

Laat me mezelf even voorstellen. Ik ben Drake. ben 19 jaar, 1.78 M lang en weeg 65 kilo. BF weet ik helaas niet. Mijn doel is om droog gespierd te worden zodat alle spieren meer zichtbaar worden o.a. de Abs :D
Ik ben een beginner en ben erg in de war omdat de forums allemaal van elkaar verschillen.

Graag zou ik wat tips willen krijgen voor een goede voedingsschema..
ik ben een BOL student dus is het erg moeilijk voor mij om een goed voedingsschema te maken.

Sinds kort ben ik ook begonnen met opletten wat ik allemaal eet en ben ook begonnen met elke dag bakje franse magere kwark en een blikje tonijn.
Ook heb ik de Whey Protein Instant aangeschaft en ga gebruik van maken zodra ik mijn voedingsschema gevorderd heb.