AndroidHealthClinic

Voedingsschema

Sjapoela

Novice
Waardering
0
Lengte
1m92
Massa
92kg
Vetpercentage
11%
Hey BB'ers!

Ik heb een nu een, volgens mij, strak voedingsschema gemaakt, na een tijd zonder te hebben getraind.
Mijn doel is snel in spiermassa aan te komen en te behouden.
Ik heb van mijn sportschool een goed schema gekregen, heb het zelf nu naar mijn voorkeur aangepast. Komtie;

06.30: 200 ml melk/brinta/rozijnen
whey/melk
banaan

09.30: 3 boterhammen met kip/zalm/rookvlees/
tonijnsalade
225 gr magere kwark
appel

12.30: 3 boterhammen met kip/zalm/rookvlees/
tonijnsalade
whey/melk
banaan

14.45: 2 boterhammen met kip/zalm/rookvlees/
tonijnsalade
225 gr magere kwark

16.30: krachttraining

17.30: appel

18.00: maaltijd (pasta/rijst/groente/of.../gewoon gezond

20.30: verschillende soorten vis of kip bakken, per dag ver-
schillend

22.30: 2 boterhammen
whey/melk

Totaal +-

Eiwit: 250 gram
Koolhydraten: 450 gram
Vet: 70 gram
Calorieën: 3500

Ik weeg nu 90 kg, 1,92 m lang, vetpercentage van 8,6 en wil dat graag behouden, mijn streefgewicht is voorlopig 100 kg. Ik train 5 dagen in de week, 4 tot 5 kwartier per dag.

Hebben jullie tips of aanvullingen??

Alvast heel erg bedankt!

Laatst bewerkt:
hoe zien je trainingdagen eruit? Wat train je?

• Topic Starter Topic Starter
hoe zien je trainingdagen eruit? Wat train je?

Dag 1: borst/biceps
Dag 2: rug/schouders
Dag 3: benen/triceps
Dag 4: borst/biceps etc

Dit leek de sportschool het beste voor mij, mijn kwakkelende klote linkerschouder speelt daarin ook een rol, die heeft zoveel speling dat hij uit de kom gedraaid kan worden, veel oefeningen kan ik dan ook niet zoals bankdrukken. Machinaal bankdrukken lukt wel weer:s Maar das een ander verhaal;)

Is dit een goed antwoord op je vraag?

oke duidelijk Je traint elke dag? .. dan ga ik daar even verder op in. Als je spiermassa aan wilt komen moet je je houden aan het bekende supercompensatie. zegt je dat iets?

Ik denk het wel want als je iedere dag traint is dit een super indeling;)

Vergeet niet ook af en toe een rustweek in te lassen, oefeningen te veranderen en het aantal reps om te gooien. erg belangrijk om nieuwe prikkels te geven.
Pak voor je rug/borst/ benen etc meerdere oefeningen. Maar dit zal je vast wel doen;)

good job

oke duidelijk Je traint elke dag? .. dan ga ik daar even verder op in. Als je spiermassa aan wilt komen moet je je houden aan het bekende supercompensatie. zegt je dat iets?

Ik denk het wel want als je iedere dag traint is dit een super indeling;)

Vergeet niet ook af en toe een rustweek in te lassen, oefeningen te veranderen en het aantal reps om te gooien. erg belangrijk om nieuwe prikkels te geven.
Pak voor je rug/borst/ benen etc meerdere oefeningen. Maar dit zal je vast wel doen;)

good job

Thx.

Ik weet idd alleen niet zeker of mijn herstelperiode per spiergroep lang genoeg is, is 3 dagen in mijn geval dus lang genoeg?

ja ik denk het wel.. maar ik weet niet met hoeveel herhalingen je traint. 3 dagen is vaak zeker niet te kort!! Mocht je nog wel erg spierpijn hebben altijd bij de volgende training, dan is er iets niet goed. 1x is niet erg, dit kan komen door nieuwe oefeningen of ander aantal herhalingen

Ik heb vrijwel geen last van spierpijn de dag(en) erna, terwijl ik toch keihard train. Ik doe 4 x 8 herhalingen.

super.
en remember. verander na een paar weken in reps en oefeningen

Terug
Naar boven