AndroidHealthClinic

Voedingsschema

Akajeroen

Dutch Bodybuilder
Waardering
13
Lengte
1m94
Massa
91kg
Vetpercentage
12%
Meer eiwitten ?

Hallo allemaal,

Ik heb enige tijd geleden mijn voedingsschema gepost maar deze was nog niet compleet qua waardes, ik heb hem nu aangepast en zoals je kan zien zit ik gemiddeld wel 500 kcal+ over mijn behoefte maar dit is naar mijn mening prima te combineren met mijn sportgedrag.

MOET IK MEER EITWITTEN TOEVOEGEN AAN M'N SCHEMA >??

Gr Jeroen.

-bijgesloten mijn voedingsschema

Bijlagen

Laatst bewerkt:
Zonder er al te veel verstand van te hebben zou ik voor het slapen gaan een bakje van 500 gram magere kwark naar binnen werken. Verder zou ik voor de variatie wat brood vervangen door havermout ofzo. Succes ermee!

• Topic Starter Topic Starter
Zonder er al te veel verstand van te hebben zou ik voor het slapen gaan een bakje van 500 gram magere kwark naar binnen werken. Verder zou ik voor de variatie wat brood vervangen door havermout ofzo. Succes ermee!

Ja dat heb ik al een keer geprobeerd maar dat gaat met heeeel veel moeite :P maarja kga het binnenkort wel weer eens een keer proberen, en ik loop op het moment stage (kantoor) dus dan wordt het al snel een boterham.. maar ik zou wellicht weleens wat anders mee kunnen nemen.

thnx

Geen reacties meer ??? i need feedback!!

2100Kcal lijkt mij met jouw lengte en trainingsfrequentie niet echt bulk?

waarom elk uur 1 boterham ipv iedere 2-3 uur een flinke maaltijd

Ik loop op het moment dus stage, en ik vind om dan met allerlei bakjes aan te komen niet zo toepasselijk.

en ik bak de avond van te voren eieren, en deze doe ik op me brood de volgende dag, ook gebakken kip..

Maar jij raad mij aan om dus NOG meer te eten, om goed te bulken?

Er klopt echt iets niet aan je schema.
Bij totale eiwitten staat er 78g. Totale vetten 27g. Totaal kcal 2123.

Terwijl er linksboven staat:

- Dagelijkse behoefte eiwitten: 180g
- Dagelijkse behoefte vetten: 79g
- Dagelijkse behoefte koolh: 527g
- Dagelijkse energiebehoefte: 3533kcal

Moest je die juiste cijfers volgen, dan zou je er 500kcal over moeten gaan voor de bulk.
Dan vind ik 180g eiwitten en 79g vetten aan de lage kant.

Er klopt echt iets niet aan je schema.
Bij totale eiwitten staat er 78g. Totale vetten 27g. Totaal kcal 2123.

Terwijl er linksboven staat:

- Dagelijkse behoefte eiwitten: 180g
- Dagelijkse behoefte vetten: 79g
- Dagelijkse behoefte koolh: 527g
- Dagelijkse energiebehoefte: 3533kcal

Moest je die juiste cijfers volgen, dan zou je er 500kcal over moeten gaan voor de bulk.
Dan vind ik 180g eiwitten en 79g vetten aan de lage kant.

Ja dat klopt, maar ik heb zoals je kan zien nog niet alle waardes opgenomen in m'n schema.
Maar zoals ik al zei ik wilde alvast een stuk posten om te zien of ik goed bezig was.

maar alles wat ik eet, ken je wel gewoon zien.. ;)

Ja dat klopt, maar ik heb zoals je kan zien nog niet alle waardes opgenomen in m'n schema.
Maar zoals ik al zei ik wilde alvast een stuk posten om te zien of ik goed bezig was.

maar alles wat ik eet, ken je wel gewoon zien.. ;)
Kan daar niet op oordelen zolang je aantal e/k/v verhoudingen niet kloppen.
Kan moeilijk ff alles gaan uitrekenen om te zien of je wel genoeg vetten, eiwitten binnenhebt etc,...

new reactions pl0x :)

Ook dit! :)

Bijvoorbeeld:
7.30: Ontbijt
10.00: snack
12.00: lunch
15.00: snack
18.00: Post workout
19.00: Pre Workout
20.30: avondmaal
23.00: bed time snack

ja klopt man k eet ook liever iets groters 2x in de middag ofz maar op stage wordt dat lastig, af en toe eet ik in de pauze weleens thuis en dan kan ik wel ff wat pasta/rijst ofz eten.

Ja dat heb ik al een keer geprobeerd maar dat gaat met heeeel veel moeite :P maarja kga het binnenkort wel weer eens een keer proberen, en ik loop op het moment stage (kantoor) dus dan wordt het al snel een boterham.. maar ik zou wellicht weleens wat anders mee kunnen nemen.

thnx

Als het met moeite gaan niet doen, het is nergens voor nodig. Totaalplaatje is belangrijker, en verder vooral niks tegen je zin in eten, dat houd je toch niet vol.

---------- Post toegevoegd Thu 5 Jan 2012 om 16:00 ----------

Ook dit! :)

Bijvoorbeeld:
7.30: Ontbijt
10.00: snack
12.00: lunch
15.00: snack
18.00: Post workout
19.00: Pre Workout
20.30: avondmaal
23.00: bed time snack

Maaltijdfrequentie is irrelevant.

Stop met het replyen van dogma's uit de jaren '90 tenzij wetenschappelijk onderbouwd..

Als het met moeite gaan niet doen, het is nergens voor nodig. Totaalplaatje is belangrijker, en verder vooral niks tegen je zin in eten, dat houd je toch niet vol.

---------- Post toegevoegd Thu 5 Jan 2012 om 16:00 ----------

Maaltijdfrequentie is irrelevant.

Stop met het replyen van dogma's uit de jaren '90 tenzij wetenschappelijk onderbouwd..
Is ook niet bedoeld dat ie rekening moet houden met de tijdstippen, maar was gewoon om aan te tonen dat hij z'n maaltijden (beter) kan opdelen...
Aangezien de situatie met z'n stage onbekend was, geef ik je gelijk dat je niets tegen je zin moet eten en dat je zorgt dat je aan het einde van de dag je macro's binnen hebt

okee, nog op of aanmerkingen op het voedsel dat ik eet ?

heb ergens een keer gelezen dat sommige mensen pasta een cheatmaaltijd vinden ?

gr

Hmm geen reacties meer???

Ik vind Dit er netjes uit zien op het eerste gezicht:)

Terug
Naar boven