Brambam
Novice
- Waardering
- 0
- Lengte
- 1m81
- Massa
- 69kg
- Vetpercentage
- 6%
Beste mensen,
Mijn naam is Bram. Ik ben nieuw op dit forum en ik begin eind deze maand met trainen. ik ben 181 cm lang en weeg ongeveer 69 kg (ectomorph, ik weet het
) Mijn doel is om massa te kweken.Ik weet dat het zwaar zal worden maar zal er genoeg tijd energie en discipline in stoppen.
Een trainingsschema heb ik al, nu nog een voedingsschema. Ik heb er een samengesteld en ik zou graag van jullie willen weten of dit goed genoeg is, op of aanmerkingen van harte welkom!
08:15 whey shake
10:30 4 boterhammen pindakaas/kipfilet
12:30 4 boterhammen pindakaas/kipfilet
15:30 250 gram kwark en een stuk fruit (banaan/appel/peer)
18:00 Avondeten wat de pot schaft, aardappelen groenten vlees vis pasta rijst.
20:00 ongezouten pinda's/rijstenwafels of 250 gram kwark.
22:30 whey shake
Over de dag verdeeld drink ik water of melk.
Is dit goed genoeg om mijn doel te bereiken, wat moet ik eventueel toevoegen of weghalen?
Alvast bedankt!
Groetjes Bram
Mijn naam is Bram. Ik ben nieuw op dit forum en ik begin eind deze maand met trainen. ik ben 181 cm lang en weeg ongeveer 69 kg (ectomorph, ik weet het
) Mijn doel is om massa te kweken.Ik weet dat het zwaar zal worden maar zal er genoeg tijd energie en discipline in stoppen.Een trainingsschema heb ik al, nu nog een voedingsschema. Ik heb er een samengesteld en ik zou graag van jullie willen weten of dit goed genoeg is, op of aanmerkingen van harte welkom!
08:15 whey shake
10:30 4 boterhammen pindakaas/kipfilet
12:30 4 boterhammen pindakaas/kipfilet
15:30 250 gram kwark en een stuk fruit (banaan/appel/peer)
18:00 Avondeten wat de pot schaft, aardappelen groenten vlees vis pasta rijst.
20:00 ongezouten pinda's/rijstenwafels of 250 gram kwark.
22:30 whey shake
Over de dag verdeeld drink ik water of melk.
Is dit goed genoeg om mijn doel te bereiken, wat moet ik eventueel toevoegen of weghalen?
Alvast bedankt!
Groetjes Bram