MuscleMeat

Voedingsschema

Mysonne

Cool Novice
Waardering
0
Lengte
1m83
Massa
71kg
Ik ben bezig met me voedingsschema (Cutten) alleen wat moet ik als avond eten invullen aangezien ik eet wat me moeder kookt. HULP please! (SORRY DAT IK HIERVOOR EEN TOPIC OPEN MAAR ZIT EVEN VAST)

Het eten dat jou moeder kookt?

Ik weet niet hoe wat je moeder zoal kookt, maar als ze redelijk traditioneel kookt: aardappelen/pasta met vlees en groenten, is het toch redelijk te doen? Ik heb persoonlijk per vleessoort/bereidingswijze en pasta/aardappelen een bepaalde hoeveelheid dat ik ervan kan eten.

is toch niet erg? je rekent de gemiddelde kcal uit per dag van je avondeten wat je moeder kookt over een week en dan pas je je voedingsschema eromheen

In mijn schema heb ik gewoon gemiddeld 600/700 cal voor avondeten, het hoeft niet zo heel pietje precies te zijn als je maar met andere maaltijden wel precies bent en geen ongezonde tussendoortjes neemt.

ik zit eigenlijk met hetzelfde probleem. wat the **** is de voedingswaarde van het avondeten over de week gemiddeld..

iemand ? en ja ligt eraan hoeveel je eet. ik eet iets meer dan normaal voor 16-17jarige

Ik vul gemiddeld 500-700 kcal in voor m'n avondeten.

Avondeten is gemiddelde 500-700 kcal inderdaad.

De voedingswaarden reken je ongekookt uit. Ik kom op (ongeveer) 100-120 gram pasta, 125 gram vlees en nog wat groente. Je groente maakt niet zoveel uit, bevat niet zoveel kcal

Hoezo ga je cutten als je 71 kg weegt op een lengte van 1.83 ? is het juist geen tijd om te bulken ?

Terug
Naar boven