Fitness Seller

Voedingsschema

TrickGFX

Novice
Waardering
0
Lengte
1m87
Massa
62kg
Vetpercentage
8%
Hallo allemaal,

Ik zal starten met een klein verhaaltje;
Ik ben nu al sinds een jaar of 6 op ondergewicht terwijl ik erg veel eet vergeleken andere mensen in mijn omgeving. Ik ben ermee naar de dokter geweest die heeft bloedgeprikt etc, maar zonder resultaten.

Voorheen at ik veel slechte dingen qua snacks, veel frituur / chips, maar ben nu sinds een paar dagen aan het beteren.

wat informatie:
Leeftijd 18.
Gewicht 62 kilo.
Lengte 1.87

Mijn doel: 80 Kilo

Nu wil ik toch gaan proberen aan te komen en heb nu het volgende 'voedingsschema':

250 ML melk met brinta en suiker.
12x bruin brood met kaas, pindakaas, en vleeswaren.
4x ontbijtkoek met boter.
2x warme maaltijd dat bestaat uit of pasta of vlees + groente en aardappelen. ( meestal de eerste om een uur of 1 en de volgende om een uur of 6)
3x weightgainer van perfect mass.
3 á 4 stukken fruit.
500ML volel yoghurt. ( alleen op de dagen dat ik heb getraind )

qua drinken bestaat het nu uit water of sinasappelsap.

Trainen:
Ik ga 2x per week naar de sportschool waar ik eigenlijk alleen krachttraining doe en verder doe ik nog 2x in de week thuis met halters i.v.m tijdsgebrek ( of laat ik het anders noemen de sportschool gaat om 11 uur dicht ).

Zit ik zo ongeveer goed qua schema met eten, want het rare is ik heb nog steeds veel honger/trek als ik dit naar binnen heb gewerkt, maar naar mijn idee ga ik dan heel hoog qua kcal zitten als ik nog meer ga eten.

Met vriendelijke groet,
Rick

Maak een excel met aantal grammen en KEV-verhoudingen, nu is 't voor ons ook maar gissen hoeveel kcal dit is.

Zoals hierboven al is genoemd, schrijf je macro's uit. (Aantal koolhydraten, vetten, eiwitten en bereken die door in het aantal kcal.)

Daarnaast moet je je basaal metabolisme uitrekenen + je kcal verbruik bij inspanning.(google)

Terug
Naar boven