AndroidHealthClinic

voedingsschema

casperrenes

Novice
Waardering
0
Lengte
1m83
Massa
75kg
Hallo 17jaar 1.83 en 75 kilo
kunnen jullie Minn voeding beoordelen

5.30 shakey met brinta en banaan
9.00 4pannen koeken met extra eiwit en sinasapprl
12.30 kwark met sinasappel
17.30 avond eten Verschillend
20.00 na trainen shakey en meestal boterham met.ham ofzo erbij

Werk als timmerman dus soms ook wel.is taart enzo
Fitness elke doordeweekse dag

Ben laatste weken 3kilo aangekomen ook wel hoop vet denk ik

Mvg.

Het is verstandig even de eiwit/vet/ koolhydraten te vermelden. Denk dat je namelijk toch te weinig eet. Bereken even je basis behoefte en houdt dan 1 tot 1,5 gr eiwit per kg lichaamsgewicht aan, 1 gr vet per kg lichaamsgewicht en vul de rest aan met koolhydraten. Ik zou als ik jou was kiezen voor een maaltijd vlak voor je gaat slapen wat bestaat uit kwark. Voor de rest kun je na het berekenen van je basisbehoefte daar ongeveer 500 kcal onder gaan zitten om effectief te cutten. Houdt er dan wel rekening mee dat een "soms taart" en eventueel gebruik van veel frisdranken de vorderingen in de weg kunnen staan of in ieder geval vertragen

Succes !!

• Topic Starter Topic Starter
Heel erg bedankt en frisdrank drink ik amper alleen 2glazen melk en water en koffie en boot slapen komt niet uit want ga half 10naar bed ivm wekker 5.00 ik dag zelf meer aan voeding rond half 4?

2shakeys 70gram
Kwark 37
Pannekoeke 30 gram
Avond.eten inc.vlees meestal flink was vlees dus zekers 25gram

Veel te weinig, bereken je cal behoefte op [Link niet meer beschikbaar] en maak aam de hand daarvan een voedingchema. Aan je stats te zien ga je bulken dus houd deze macro's aan: 50% carbs 30% eiwit en 20% vet., Succes!

Vul zoals hierboven al is aangegeven op een overzichtelijke wijze een voedingsschema in. Op deze manier zijn meteen je eiwitten, carbs en vetten bekend. Dan is het makkelijker commentaar geven. Succes

Terug
Naar boven