Fitness Seller

Voedingsschema

rens0402

Novice
Waardering
0
Lengte
1m96
Massa
89kg
Vetpercentage
12%
Graag ontvang ik jullie mening over het voedingsschema wat ik heb opgesteld. Het gaat de goede kant op alleen vind ik het lastig om mijn buikvet rond de 10 of eronder te krijgen. Ligt dit aan mijn voedingsschema en wat kan ik eraan veranderen.

Alle tips en trucs zijn welkom!

Thanks

Bijlagen

Laatst bewerkt:
Goed voedingsschema.

• Topic Starter Topic Starter
Thanks!

Maar als mensen nog tips hebben hoe ik me vetpercentage omlaag kan krijgen naast cardio uiteraard:).
Ik wil rond de 10 a 9% gaan zitten

Dat gaat zo wel lukken..

Bedankt!

Andere mensen nog ideeën?

:o troll

Als het goed is moet hij erbij staan:). Maar is variatie in groente ect niet beter voor het verbranden van vette?
Ik eet nu veel hetzelfde en dat gaat in het begin goed alleen dan na een aantal weken vraag ik me af of ik niet moet variëren en welke producten ik eraan kan toevoegen.

Als het goed is moet hij erbij staan:). Maar is variatie in groente ect niet beter voor het verbranden van vette?
Ik eet nu veel hetzelfde en dat gaat in het begin goed alleen dan na een aantal weken vraag ik me af of ik niet moet variëren en welke producten ik eraan kan toevoegen.

Ik zie toch echt geen schema ???

En nee, variatie in groenten is echt niet beter voor vetverbranding...minder eten dan onderhoud, dat dan weer wel. En als het je tegen gaat staan om elke dag hetzelfde te eten, dan ga je toch wat varieren, zolang je je macro's raakt?

Huh dat is vreemd maar ben ook net nieuw, maybe daarom:).

Maar hoe kom jij onder je vetpercentage uit van 10%? Heb jij nog bepaalde dingen die kunnen helpen?
Thanks!

Bijlagen

Laatst bewerkt:
Huh dat is vreemd maar ben ook net nieuw, maybe daarom:).

Maar hoe kom jij onder je vetpercentage uit van 10%? Heb jij nog bepaalde dingen die kunnen helpen?
Thanks!

Ah, ik zie dat je opnieuw je schema hebt toegevoegd. Nu kan ik het wel zien. Zou je eens in je schema kunnen aangeven hoeveel kcal totaal per dag je daarmee eet, en zo ook voor de macro's? En val je met dit schema af, blijf je gelijk of kom je aan?

zo te zien ben je gek op broccoli

Hahaha ja ik eet genoeg broccoli maar ook omdat ik vernomen heb dat het qua groente 1 van de betere is:)?

Ik blijf qua gewicht wel hetzelfde, alleen bovenkant wordt wel droger alleen bij de buik moet het nog droger worden alleen weet ik niet of daar nog bepaalde dingen belangrijk zijn wat ik nu vergeten ben in mijn schema:)

Terug
Naar boven