Fitness Seller

Voedingsschema

Gratze

Novice
Waardering
0
Lengte
1m86
Massa
88kg
Vetpercentage
14%
Hallo mede bb,

Ik heb al sinds tijden niet meer wat gepost en als ik terug kijk naar mijn eerste post kan ik gelukkig zeggen dat ik er wat wijzer van geworden ben. :p

Ik heb 2 jaar geleden een gyno operatie ondergaan aan mijn linker borst. Sindsdien heb ik me 1,5 jaar lang kapot getraind en over het resultaat ben ik erg tevreden (misschien upload ik nog fotos in de toekomst).

Nu de zomer er weer aan komt en de winter vetjes er langzaam af moeten heb ik maar een voedingsschema in elkaar geflanst. Nou ben ik nieuwsgierig of jullie nog tips voor mij hebben.

Hier mijn Schema:

Ochtend
06:30 - Brinta met halfvolle melk (doe er zoveel in dat het nog te eten is :p)
07:00 - 2 bruine sneetjes met een dun laag pindakaas
09:00 - banaantje
10:30 - 100 g basmati rijst met +/- 100 g gerookte kipfilet en groente (varieert) + een beetje ketchup :rolleyes:
Middag
13:30 - 100 g basmati rijst met +/- 100 g gerookte kipfilet en groente (varieert) + ketchup
16:30 - 2 bruine sneetjes met een dun laag pindakaas
-Training 17:00
Avond
19:00 - 100 g basmati rijst met vis (varieert), groenten en 30 g cashew noten + ketchup
21:30 - franse magere kwark 250 g met 30 g cashew noten

Ik kom gemiddeld uit op een e/k/v van 172/400/90

Ik twijfel om in de ochtend een shake te nemen. Heb het een tijd gedaan maar vind dat ik uit me voeding al genoeg eiwitten haal. Met een shake in de ochtend zal me eiwit ongeveer op 210 komen.

Nog wat extra info: Ik train 4-5 x per week daarbij loop ik 1 dag in de week hard en heb ik bijna elke vrijdag in de avond een zaalvoetbalwedstrijd.

Ik heb een bedrijfje dat voedingsschema´s maakt Stuur me een PM met met daarin je email dan zal ik je gratis het Caveman-Manual en de Fundazyme-Test sturen. Gr. The Mechanic

Niks mis mee. Hoeveel eet je onder onderhoud?

Terug
Naar boven