Hallo! Ik ben nieuw hier dus geen idee of ik dit bericht goed heb gepost, denk het wel, maar oke 
Ik ben 20 jaar oud, (vrouw) 168 cm en weeg 68 kg. Graag zou ik 10 kg kwijtgeraken.
Is dit een goed begin hiervoor of is dit teveel?
- 's Morgens: Meestal een shake (250 ml met magere melk: 212kcal, 14g eiwit,28,6g KH waarvan 26,5suikers, 4g vet waarvan 1,6 verzadigd.
-10-uurtje: een potje magere yoghurt met fruitsmaak.
-'s Middags: 500 g magere yoghurt.
-4-uurtje: een stuk fruit (meestal watermeloen)
-Avondeten: kip met avocado met 20 g zaden en pittenmix.
Tussendoor (als ik honger heb) eet ik ook nog noten (handvol) (walnoten, amandelen).
Ik eet niet zo heel erg gevarieerd, dus eigenlijk eet ik iedere dag wel hetzelfde, ja.
2 keer per week wordt dit avondeten wel vervangen door aardappelen met een stuk vlees en groentjes.

Alvast bedankt!

Ik ben 20 jaar oud, (vrouw) 168 cm en weeg 68 kg. Graag zou ik 10 kg kwijtgeraken.
Is dit een goed begin hiervoor of is dit teveel?
- 's Morgens: Meestal een shake (250 ml met magere melk: 212kcal, 14g eiwit,28,6g KH waarvan 26,5suikers, 4g vet waarvan 1,6 verzadigd.
-10-uurtje: een potje magere yoghurt met fruitsmaak.
-'s Middags: 500 g magere yoghurt.
-4-uurtje: een stuk fruit (meestal watermeloen)
-Avondeten: kip met avocado met 20 g zaden en pittenmix.
Tussendoor (als ik honger heb) eet ik ook nog noten (handvol) (walnoten, amandelen).
Ik eet niet zo heel erg gevarieerd, dus eigenlijk eet ik iedere dag wel hetzelfde, ja.
2 keer per week wordt dit avondeten wel vervangen door aardappelen met een stuk vlees en groentjes.

Alvast bedankt!
Waarom? Wil je liever niet gewoon vet kwijtraken tot een goed vetpercentage en spiermassa behouden? Met 10 kg kwijtraken hou je ook niet veel massa over denk ik.