Fitness Seller

Voedingssuggestie

Robinceps

Novice
Waardering
0
Beste leden,
Ik heb een vraag over de voeding.
Daarbij moet rekening gehouden worden met het feit dat ik net 17 jaar ben en mijn ouders ietwat streng zijn op dit gebied, ze vinden het allemaal maar onzin, maar even to the point.

Ik ben 68.5 kg, en mijn vetpercentage is hoogstwaarschijnlijk 8 ofzo, in ieder geval onder de 10. Als ik train staan mijn aderen vol en komen goed tot uiting.
Dit is een voordeel met betrekking tot 'droog' blijven, nadeel echter is dat ik niet veel zal aankomen [snel verbrandingsproces]
Ik wacht nog even af met MassGainers etcetera, ik wil eerst een beetje resulaat boeken met meer voeding, want ik at normaliter niet veel tot vrei weinig.
Nu eet ik het volgende op een dag:

's morgens 2boterhammen appelstroop [Koolhydraten om meer aan te komen]
10 uur 4/5 boterhammen met vleeswaren [grillworst,ham,rookvlees,snijworst,gebraden gehakt]
1 uur 5/6 boterhammen met vleeswaren idem.
Verder eet ik bij thuiskomst om 3 uur niets, wat moet ik daarvoor in de plaats nemen?

Ik train 2x/3x per week:
Borst-Biceps
Schouder-Triceps
Rug met nog iets, geen benen.

Beste leden,
's morgens 2boterhammen appelstroop [Koolhydraten om meer aan te komen]
10 uur 4/5 boterhammen met vleeswaren [grillworst,ham,rookvlees,snijworst,gebraden gehakt]
1 uur 5/6 boterhammen met vleeswaren idem.
Verder eet ik bij thuiskomst om 3 uur niets, wat moet ik daarvoor in de plaats nemen?

Ik train 2x/3x per week:
Borst-Biceps
Schouder-Triceps
Rug met nog iets, geen benen.

Ten eerste is dit dus veel te weinig, meer eten! :)

Neem 's ochtends brinta / havermout voor veel kh
Voor op brood iets van kippenfilet of kalkoenfilet en ook een aantal met lekker veel pindakaas.

Bij thuiskomst tsjaa ik neem aan dat je niet even pasta kan maken met wat tonijn oid?

Neem 's avonds verder ongezouten noten, cashewnoten bijvoorbeeld en voor het slapen gaan een lekkere bak ( 500g) kwark ;)

En waar train je trouwens niet je benen?
Probeer anders gewoon borst/biceps, schouders/benen, rug/triceps

Kijk trouwens ook een rond bij ondere topics over bulken

ben het eens met mchoman maar je kan beter eff berekennen wat je van kcal nodig heb en dan gooi je er zo'n 1000 bij want je eet te weinig.
en ja die benen lijken niet belangrijk maar dat zijn ze wel dus trainen die dingen. gelijk mchoman zegt is ok.
en miss als je niet aan je kcal komt voor je voeding schema toch sups proberen.
vaste voeding is beter maar sups zijn gemakkelijk.
succes

waar is het fruit? en inderdaad meer eten ;) (ben ook pas begonnen hoor:$)

Terug
Naar boven