michieln
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 283
- Lengte
- 1m90
- Massa
- 92kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Mijn oma eet nog meer
en ik heb niet eens een oma (meer)

Het zou best kunnen, ik ben nu twee maanden met een clean bulk bezig en al 13 kilo aangekomen. Er zat ook nog een vakantie tussen van drie weken waar ik een kilo aangekomen ben.Houtwormen zeker?
Ik ken een jongen en die beweert binnen 3 maanden 25 kg te zijn aangekomen sinds hij fatsoenlijk is gaan eten (zonder anabolen). Lijkt me sterk.

haha misschien wel, maar als het werkt voor anderen, waarom niet. Zou het zelf ook niet doen alleen als wanhoops poging haha. Ik drink zelf 1l volle melk per 2 dagen, moet er niet aan denken 4 per dag te doen. Maar kan me zelf niet verplaatsen in een hardgainer situatie. Broertje van mn vrouwtje woont in indonesie, is zelf een hardgainer. Daar is het nog moeilijker om goed eten te vinden om bij te komen hahaha. Daarom zijn de meesten daar zo mager. We hebben het hier maar goed![]()
Wat is er mis met witte rijst met een beetje ketchup
. Ik vind het maar bijzondere combinaties welk mensen soms met eten maken, hehe.Vind het best lekker haha, je hoeft maar een klein beetje ketchup te gebruiken want die smaak is vrij overheersend, en je hoeft verder geen saus ofzo te maken voor de rijst (droge rijst is niet te vreten)Witte rijst met ketchup is als boerenkool met sambal. Ik vind het maar bijzondere combinaties welk mensen soms met eten maken, hehe.
wat een clown.Houtwormen zeker?
Ik ken een jongen en die beweert binnen 3 maanden 25 kg te zijn aangekomen sinds hij fatsoenlijk is gaan eten (zonder anabolen). Lijkt me sterk.