Broekie101
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 0
Hoi, Als bodybuilder ben je natuurlijk veel met voedsel bezig. Je kijkt naar de Waardes van KH eiwitten en vetten. Maar je kan jammer genoeg niet verder kijken dan dat. Wat ik daarmee bedoel is dat je vaker dan je denkt gewoon vlees vreet van een ziek of gewond beest. Sommige beesten zijn al bezweken voor ze de slacht bereiken. Dat is toch schandalig
Ik ben echt niet zon jankertje over vanalles en nog wat, maar als je (ernstig)ziek vlees moet bikken dan kan ik daar mezelf goed druk overmaken. Als bodybuilder leef je enigsinds gezond toch? en dan krijg je ziekke koeien/kippen op je bord. Daar word ik niet echt happy van. Vandaag was de kwestie op radar.
Check: TROS Radar: Uitzending: Uitzending 07-04-2008: Ziek vlees op bord consument
Voor achtergrond informatie.
Natuurlijk kan iedere mong**l bedenken dat alles zo goedkoop mogelijk geproduceerd moet worden en dat er dan een hoop troep bij zit. Maar uiteindelijk beland het wel in je lichaam en dat komt dan wel erg dichtbij. Dit was al lang bekend natuurlijk maar nu word je wel flink wakker geschut. Het k*tte is alleen dat je als consument geen reet te zeggen hebt, het gros van het volk wil enkeld het goedkoopste. En zou dat niet zo zijn dan zouden de boeren nogsteeds van hun zieke en gewonde vee afwillen.
Ik wil niet overkomen als een jankertje en ik weet dat ik de hele kwestie toch niet kan veranderen. ik wou alleen wel het probleem aan de kaak stellen, zodat iemand tips heeft misschien welk vlees WEL goed bekend staat ofzoiets.
Brand los
Ik ben echt niet zon jankertje over vanalles en nog wat, maar als je (ernstig)ziek vlees moet bikken dan kan ik daar mezelf goed druk overmaken. Als bodybuilder leef je enigsinds gezond toch? en dan krijg je ziekke koeien/kippen op je bord. Daar word ik niet echt happy van. Vandaag was de kwestie op radar. Check: TROS Radar: Uitzending: Uitzending 07-04-2008: Ziek vlees op bord consument
Voor achtergrond informatie.
Natuurlijk kan iedere mong**l bedenken dat alles zo goedkoop mogelijk geproduceerd moet worden en dat er dan een hoop troep bij zit. Maar uiteindelijk beland het wel in je lichaam en dat komt dan wel erg dichtbij. Dit was al lang bekend natuurlijk maar nu word je wel flink wakker geschut. Het k*tte is alleen dat je als consument geen reet te zeggen hebt, het gros van het volk wil enkeld het goedkoopste. En zou dat niet zo zijn dan zouden de boeren nogsteeds van hun zieke en gewonde vee afwillen.
Ik wil niet overkomen als een jankertje en ik weet dat ik de hele kwestie toch niet kan veranderen. ik wou alleen wel het probleem aan de kaak stellen, zodat iemand tips heeft misschien welk vlees WEL goed bekend staat ofzoiets.
Brand los