Fitness Seller

Voel me al maanden k*t en futloos

Bezoekers in dit topic

Meadows was een beest. Dave Tate liet eens vallen dat hij op een gegeven moment twee keer per week 50 werksets deed voor benen. :bang:

Meadows was een beest. Dave Tate liet eens vallen dat hij op een gegeven moment twee keer per week 50 werksets deed voor benen. :bang:

Meadows was een soort gym vader voor heel veel mensen waaronder mezelf. Was meer rouwig om zijn overlijden dan om het overlijden van sommige (verre) familieleden lol. Die kerel was echt een goed mens. Heb die kerel nooit wat negatiefs over iets of iemand horen zeggen, die man straalde alleen maar positieve vibes uit en beschikte daarbij over niet normaal veel kennis.

Ik heb bijna al zijn training programs in pdf bestanden op mijn pc. Kan het je mailen als je wil.

Is goed,
kan je sturen naar dbbkathlinolover@gmail.com aub?

Ik open die files wel naar een Tails omgeving waarna ik het doormail naar mijn plaatselijke printwinkel om een Russiche cryptolock te ontwijken.
Zal de afgeprinte PDF's daarna terug inscannen en uploaden naar DBB.

Is het ook niet de tijd van het jaar. Grauwe dagen regen weinig zon enzo donker blablabla

Meadows was een soort gym vader voor heel veel mensen waaronder mezelf. Was meer rouwig om zijn overlijden dan om het overlijden van sommige (verre) familieleden lol. Die kerel was echt een goed mens. Heb die kerel nooit wat negatiefs over iets of iemand horen zeggen, die man straalde alleen maar positieve vibes uit en beschikte daarbij over niet normaal veel kennis.
Ja, klopt. John had kennis waar wij normale stervelingen ook heel veel aan hadden.

Back
Naar boven