MuscleMeat

[Voetbal] Het officiële WK 2010 topic

Voetbal is een spel met 22 man en een bal en op het eind winnen de Duitsers.-Gary Linneker

1ste goal van tevez was toch geen buitenspel. een lob van messi vanuit een soort terugspeel bal van de keeper na de actie van tevez die er tegen aan schiet. Dat de verdedigers dan naar die bal rennen inplaats van bij tevez te blijven

1ste goal van tevez was toch geen buitenspel. een lob van messi vanuit een soort terugspeel bal van de keeper na de actie van tevez die er tegen aan schiet. Dat de verdedigers dan naar die bal rennen inplaats van bij tevez te blijven

Het moment dat Messi de bal raakt staat Tevez buitenspel, waarom zou dat geen buitenspel zijn? Het is niet zo dat Tevez direct de bal ontvangt van de keeper nadat is uitgeschopt, een inworp of uit een corner. In die gevallen zou het geen buitenspel geweest zijn.

Voetbal is een spel met 22 man en een bal en op het eind winnen de Duitsers.-Gary Linneker

but at least we won the war

---------- Toegevoegd om 07:02 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 06:56 ----------

:roflol::roflol:

Die man krijgt daar 8 miljoen per jaar voor he.

Benieuwd wat onze noorderburen doen tegen Slowakije. Slowakije heeft niets te verliezen dus ze gaan strijden voor leven en dood. Kan nog een boeiende wedstrijd worden.

edit: ik heb gisteren gelezen dat de fifa niet van standpunt verandert over videomateriaal na wat er gisteren is gebeurt. Echt te triest voor woorden.

Laatst bewerkt:
Exit Sepp Blatter dan denk ik...

blatter ging sowieso al stoppen

Die Blatter heeft veel te veel macht om weg te kunnen gaan.

Nog 3 uurtjes en dan winnen we van Slowakije. Ik denk 3-1.

Terug
Naar boven