MuscleMeat

[Voetbal] Het officiële WK 2010 topic

Het is belangrijk dat we vroeg scoren zodat het spel opengebroken wordt en de ruimtes groter worden. Anders zal Slowakije denk ik de boel op slot gooien zoals Japan deed en hopen op de counter. Maar we hebben het erg getroffen met de tegenstander, de zwakste uit de hele 8ste finales denk ik.

Nog 3 uurtjes en dan winnen we van Slowakije. Ik denk 3-1.

Laat dit maar een wedstrijd worden zoals tegen Joegoslavie op het EK van 2000. Doelpuntenfestival, alleen dan niet inkakken in de volgende wedstrijd en zelfs het tegen 10 man nog niet tot een goed einde weten te brengen.

de achtste finales tot nu zijn redelijk doelpuntrijk verlopen dus ik voorzie geen ander beeld vanmiddag tijdens Nederland - Slowakije

Het wordt 1-0, doelpunt Kuyt.

Als een aantal prominenten in de voetbalwereld zich uitspreekt voor het gebruiken van videobeelden. De zogenaamde 'denktank' van de FIFA, dan kunnen zijn voldoende druk uitoefenen om de positie van Blatter onhoudbaar te maken.

Guus Hiddink kaartte dit gisteren aan.

Elia basis ivm blessure VdV?

de achtste finales tot nu zijn redelijk doelpuntrijk verlopen dus ik voorzie geen ander beeld vanmiddag tijdens Nederland - Slowakije

En wie maakt er een buitenspeldoelpunt en welk land knalt een bal over de lijn waarbij de goal wordt afgekeurd? We moeten nog wat meer scheidsrechterlijke dwalingen zien natuurlijk. Drie Nederlanders die onterecht rood krijgen zou daar ook wel bij horen. Dan met 8 man nog even de winst binnenhalen ook. Gewoon omdat het kan. Pauper WK is het toch ook.

Ik hoop trouwens dat Kuijt geblesseerd raakt, maar zal wel niet..

En wie maakt er een buitenspeldoelpunt en welk land knalt een bal over de lijn waarbij de goal wordt afgekeurd? We moeten nog wat meer scheidsrechterlijke dwalingen zien natuurlijk. Drie Nederlanders die onterecht rood krijgen zou daar ook wel bij horen. Dan met 8 man nog even de winst binnenhalen ook. Gewoon omdat het kan. Pauper WK is het toch ook.

Ja dat is het zeker. Het aantal foutieve beslissingen is niet meer bij te houden, de ene scheidsrechtelijke dwaling na de ander. Maar dat krijg je ook als je er voor kiest niet de beste scheidsrechters aan te stellen maar van elk continent een paar.
Sepp Blatter heeft zijn tijd nu wel gehad. Nog even en hij is deaux

1okqvc.jpg

Eensch.

Ja dat is het zeker. Het aantal foutieve beslissingen is niet meer bij te houden, de ene scheidsrechtelijke dwaling na de ander. Maar dat krijg je ook als je er voor kiest niet de beste scheidsrechters aan te stellen maar van elk continent een paar.
Sepp Blatter heeft zijn tijd nu wel gehad. Nog even en hij is deaux

Over het algemeen staan ook de beste scheidsrechters er hoor, gister was het Rossetti die toch wel wordt beschouwd als een van de beste, zo niet de beste.

Over het algemeen staan ook de beste scheidsrechters er hoor, gister was het Rossetti die toch wel wordt beschouwd als een van de beste, zo niet de beste.

PARIJS - Scheidsrechter Jorge Larrionda eiste zondag tijdens de WK-klassieker Duitsland-Engeland (4-1) een negatieve hoofdrol op, omdat hij een treffer van Frank Lampard niet goedkeurde. Opvallend genoeg was het niet de eerste keer dat de arbiter uit Uruguay verzuimde een inzet die de doellijn passeerde te promoveren tot doelpunt. Zes jaar geleden gebeurde dat ook al.

Tijdens de WK-kwalificatiewedstrijd tussen Brazilië en Colombia, in 2004, schoot de Braziliaanse spits Adriano de bal via de onderkant van de lat achter de doellijn. De bal stuiterde weer terug het veld in en Larrionda liet het spel gewoon doorgaan. Een bijna identieke situatie zoals zondag gebeurde.

Larrionda zorgde vaker voor ophef. De leidsman is sowieso berucht vanwege het hoge aantal rode kaarten dat hij uitdeelt. Tijdens het WK-duel tussen de Verenigde Staten en Italië stuurde hij drie spelers van het veld. In 2003 deelde hij in Zuid-Amerika zelfs zes rode kaarten uit in één duel, drie jaar daarvoor zorgde Larrionda voor ophef door in een wedstrijd vijf strafschoppen te geven.

http://www.telegraaf.nl/telesport/7060516/__Larrionda_zorgde_vaker_voor_ophef__.html

Of die Ivanovknuppel in 2006 die de hele wedstrijd tussen Portugal en Nederland liep te schutteren. Een foutje mag gemaakt worden maar als scheidsrechters regelmatig blijken te prutsen horen ze niet thuis op een WK.

Was andere wedstrijd dan waar Rossetti liep, weet niet welke maar hij maakte ook een flinke blunder dacht ik.

Was andere wedstrijd dan waar Rossetti liep, weet niet welke maar hij maakte ook een flinke blunder dacht ik.

Yep maar het toont wel aan dat niet altijd de beste scheidsrechters rondlopen op een WK. Kan nog wel meer dwalingen naar boven halen op vorige WK's en dan was er vaak ook al geprutst in voorgaande wedstrijden.

Dit WK slaat overigens wel alles, op 1 dag gewoon 2 gigantische blunders. Terwijl je nu nog een 4de man hebt, die had je vroeger niet eens.

Ik zei het al, komt allemaal door die nieuwe bal!

Ik zei het al, komt allemaal door die nieuwe bal!

Maar jij hebt op ieder gebied een voorspellende blik en anders pas je wel even je posting aan.

Overigens :

Wie heeft er gepost? Totaal Aantal Posts: 2.345

Wie heeft er gepost?
Totaal Aantal Posts: 2.345 Gebruikersnaam Posts
, [Link niet meer beschikbaar]
T, [Link niet meer beschikbaar]

K*thooligan ben ik ook, maar ach het mag 1 keer per 2 jaar.

1 goede scheids, laten we er hooguit 3 van maken dan is dat toch gewoon te weinig? Je kan niet Hakunamatattha uit Ghana een wedstrijd laten fluiten op het allerhoogste niveau. Die man voelt geen wedstrijd aan, heeft een paar habbibabbie vlaggers op de zijkanten die geen idee hebben waarom ze met die vlag staan.
Het is een aanfluiting eerste klas

Posting verandert heb ik maar één keer gedaan, maar dit gaat me blijven achtervolgen zeker :(

Terug
Naar boven