AndroidHealthClinic

[Voetbal] Het officiële WK 2010 topic

Hij zal geen vertrouwen hebben in Elia als basisspeler, wat ik mezelf ook afvraag of hij de hele wedstrijd kan blijven schitteren en VdV is niet fit.

Je moet niet vergeten dat die blessure van Robben alweer van 3-4 weken geleden is toch?

Ik wil jou nog wel eens horen als hij de winnende erin schopt in de finale tegen Argentinië. (@Klaaswitsz)

3 geloof ik, en het is een blessure waar normaal zo'n 6 weken voor staat.

---------- Toegevoegd om 15:23 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:21 ----------

Ik wil jou nog wel eens horen als hij de winnende erin schopt in de finale tegen Argentinië. (@Klaaswitsz)

Het is echt niet zo dat ik hem niet Oranje-waardig vindt of zo maar ik vind het wel zonde van de vleugels hem daar te gebruiken. Ik zou Kuijt op de bank zetten en gebruiken daar waar nodig naar gelang de wedstrijd. Ik zie hem liever in de spits dan Huntelaar alhoewel die ook weer zijn specifieke kwaliteiten heeft.

3 geloof ik, en het is een blessure waar normaal zo'n 6 weken voor staat.

---------- Toegevoegd om 15:23 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:21 ----------

Het is echt niet zo dat ik hem niet Oranje-waardig vindt of zo maar ik vind het wel zonde van de vleugels hem daar te gebruiken. Ik zou Kuijt op de bank zetten en gebruiken daar waar nodig naar gelang de wedstrijd. Ik zie hem liever in de spits dan Huntelaar alhoewel die ook weer zijn specifieke kwaliteiten heeft.

Kuyt hoort niet in het Nederlands elftal.

Hij is geen echte killer in de spits, en kan dat ook niet compenseren met techniek. Hij is ook geen vleugelspits, en kan dat ook niet echt compenseren met hard werken. Kuyt is iemand voor in een twee spitsen systeem. van Marwijk had Kuyt nooit mogen selecteren. Met Elia, Robben, Lens en Babel heb je kwaliteiten op de vleugels. In de spits heb je Huntelaar en van Persie (al is dat ook geen echte killer).

Het enige voordeel aan Kuyt is dat je iemand voorin hebt, die mee naar achteren schuift om te verdedigen. En dat vind ik dan wel weer echt klasse. Maar in het Nederlands elftal mag een aanvaller best iets minder mee verdedigen. Zeker als je de specifieke kwaliteiten bekijkt, die we KUNNEN opstellen.

Laatst bewerkt:
Het enige dat ik me kan voorstellen is dat Robben zelf dringend heeft aangegeven dat hij klaar is voor een hele wedstrijd en dat hij een volledige wedstrijd nodig heeft om er weer 'in' te komen of zo ???
Dat denk ik ook, maar dan nog. Ik zou gewoon als bondscoach zeggen: doe rustig aan en als het nodig is brengen we je in. Tegen Brazilie mag hij wel in de basis.

Robben op rechts, mwah, iig wel beter dan vorige opstellingen. Had liever op links gezien.

:scratch:

wat heeft huntelaaaeeer tot nu toe laten zien dan?

Hij is geen echte killer in de spits, en kan dat ook niet compenseren met techniek. Hij is ook geen vleugelspits, en kan dat ook niet echt compenseren met hard werken. Kuyt is iemand voor in een twee spitsen systeem. van Marwijk had Kuyt nooit mogen selecteren. Met Elia, Robben, Lens en Babel heb je kwaliteiten op de vleugels. In de spits heb je Huntelaar en van Persie (al is dat ook geen echte killer).

Het enige voordeel aan Kuyt is dat je iemand voorin hebt, die mee naar achteren schuift om te verdedigen. En dat vind ik dan wel weer echt klasse. Maar in het Nederlands elftal mag een aanvaller best iets minder mee verdedigen. Zeker als je de specifieke kwaliteiten bekijkt, die we KUNNEN opstellen.

Toch weet die Kuyt al heel zijn carrière enorm veel doelpunten te maken en ook regelmatig vanuit standen en hoeken waarvan je denkt oh kan die dat ook? Natuurlijk hoort hij in ieder geval in de selectie.

Ja, zonder d*ck van Toorn had Robben nog steeds kreupel gelopen....

@ Klaas: laten we vooral FC Utrecht niet onderschatten he.

:roflol:

Word 2-1 voor ons vanmiddag.

Toch weet die Kuyt al heel zijn carrière enorm veel doelpunten te maken en ook regelmatig vanuit standen en hoeken waarvan je denkt oh kan die dat ook? Natuurlijk hoort hij in ieder geval in de selectie.

Dirk Kuyt heeft alleen bij Feyenoord veel gescoord. Bij Liverpool scoort hij echt niet zoveel. Daarom stellen ze daar ook altijd scorende spitsen op. Omdat Kuyt niet kan scoren, maar heel hard rent.

Kuyt had triatleet moeten worden.

Huntelaar en van Persie in de spits. Elia, Sneijder en Robben daarachter. Bommel van vd Vaart daarachter. Boulah, Matthijssen en Heitinga achterin.

Ik zeg doen.

Huntelaar en van Persie in de spits. Elia, Sneijder en Robben daarachter. Bommel van vd Vaart daarachter. Boulah, Matthijssen en Heitinga achterin.

Ik zeg doen.

Gewoon twee verdedigers doen joh, zolang ze daar voorin met 8 man de bal bij zich houden heb je aan 2 verdedigers meer dan zat.

Terug
Naar boven