- Waardering
- 1.093
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Of een belspel, Keesnana is een kloontje? SMS Permban voor Ja, SMS Permbaan voor Ja.

Zegt lekker veel, mss gebruik je inet van de buren of gebruik je proxy chains.

Naturell en EricR moeten samen DBB Oranje presenteren. Met Patmuscle als hofnar.

We hebben het wel over Slowakije, hetzelfde Slowakije dat 4 punten pakte in de eerste fase en hetzelfde Slowakije dat twee keer verloor van Slovenie in de kwalificatie. Ze kunnen boven zichzelf uitstijgen maar volgens hebben ze dat al gedaan tegen Italie. Je mag ze niet onderschatten, maar het is ****ing Slowakije en als we daar al van verliezen behoor je ook niet thuis op dit WK.
Nederland - Slowakije
NL: scoort 1-0 midden 1ste helft
SL: scoort 1-1 einde 1ste helft
SL: scoort 1-2 midden 2de helft
NL: scoort 2-2 einde 2de helft
NL: scoort 3-2 in de 1ste verlenging
SL: scoort 3-3 in de 2de verlenging
Penalties heb ik geen kijk op, dus kan alle kanten uit.
Groeten Bart

Anders mogen we met z'n allen over Yolanthe heen zei Sneijder net in een interview.
Bert haalt al het voetbal uit ons elftal, Bouhla en Kuy erin voor Elia en V.D Wiel, wat een dorpsidioot.

Ik denk dat de meesten hier dat aanbod zullen afslaan, we zitten immers op DBB.
Die ophef over Robben op rechts of links![]()
Op de vorige toernooien speelde die elke back zoek op links
Precies, het enige wat je nu doet is onnodig risico nemen. Ik snap het echt niet.Robben snap ik ook niet helemaal. Laat hem lekker invallen en straks tegen Brazilie debuteren in de basis. Alsof je met Elia of Affelay ook niet gewoon hoort te winnen tegen die Slowaken..
Zijn beste seizoen was dit jaar bij Bayern en dat was toch echt op rechts. Op links kan hij niet naar binnen komen en op die goal schieten. Dat is zijn sterkste wapen.
.
Precies, het enige wat je nu doet is onnodig risico nemen. Ik snap het echt niet.

Kuijt is belachelijk? Die kerel verzet meer werk dan drie DBB'ers in de gym.