AndroidHealthClinic

[Voetbal] Het officiële WK 2010 topic

Duitsland speelt beter dan Argentinië, Frankrijk en Engeland. Zou zomaar gewoon wereldkampioen kunnen worden, of de finale halen.

Bij vlagen mooie combinaties gezien. Maar het lag grotendeels aan Australie. Ongeorganiseerd zooitje.

Ik ben benieuwd hoe Duitsland het doet tegen Servie en Ghana. Al denk ik dat Duitsland wint van Servie. En Ghana van Australie. Dan maakt die laatste wedstrijd in principe niets meer uit.

K*t geluid van die halve gare afrikanen. Afschaffen die rotzooi.

Duitsland laat tot nu toe de beste indruk achter. Maarja, er moeten nog een paar sterke ploegen spelen.

Zijn de Belgen hier nou serieus al bezig met het EK van over 2 jaar? Wat een triestigheid:o

Omdat dit het topic over WK 2010 is.

We moeten in die poule ook niet voor de eerste plaats mikken, duitsland steekt er wat boven uit.
Normaal gezien zouden we met Turkije moeten strijden voor plek nr 2.
Deze keer mogen we wel geen punten laten liggen tegen janneke en mieke zoals in de vorige campagne. Idem dito voor Turkije trouwens, die hebben ook dom puntenverlies geleden.

De turken vind ik zeker wel te pakken, offensief is dat allemaal wel aardig maar defensief weinig goeds, zowel de verdedigers als keepers.
Jep, het zal tegen Turkijke moeten worden gestreden, alhoewel ik ook goede dingen heb gehoord over Oostenrijk, maar veel weet ik niet over die ploeg.
Omdat dit het topic over WK 2010 is.

Ik denk dat die bedoeld dat het wk pas 3 dagen bezig is en er nu al iets gepland wordt wat er over 2 jaar pas is.

Sorry! Over amper drie maanden moeten we al tegen dit mannshaft, maar we zullen er niet meer over discussieren in dit topic:)

Jep, het zal tegen Turkijke moeten worden gestreden, alhoewel ik ook goede dingen heb gehoord over Oostenrijk, maar veel weet ik niet over die ploeg.

Sorry! Over amper drie maanden moeten we al tegen dit mannshaft, maar we zullen er niet meer over discussieren in dit topic:)

Ik vind na het zien van de match gisteren dat het anders wel relevant is om even stil te staan bij belgië vs duitsland binnen 3 maandjes :( Het staat natuurlijk als een paal boven water dat we de Duitsers met een monsterscore naar huis gaan sturen!

Me hart gaat als een mother****er te keer van ECA hihihi. En dan moet ik straks gaan luisteren naar de Radio met Jack van Gelderen. t**fus hahahaha.

Ik kan ook amper aan me verslag werken, sta helemaal the shake van de zenuwen.

Watje

3-1 voor de buren

Nog 2.30, zijn jullie zenuwachtig noorderbuurtjes?:)

Ik ben wel een beetje huiverig voor dat enorme optimisme, het is alsof Denemarken te vergelijken is met een Luxenburg of Belgie...volgens mij gaan die backs van ons het nog lastig krijgen met snelle jongens als Gronkjaer en die Rommedahl.

Ik ben wel een beetje huiverig voor dat enorme optimisme, het is alsof Denemarken te vergelijken is met een Luxenburg of Belgie...volgens mij gaan die backs van ons het nog lastig krijgen met snelle jongens als Gronkjaer en die Rommedahl.

Denemarken is ook gewoon goed, en Nederland heeft een k*t verdediging.

Maar Nederland wint wel denk ik, hoop ik :D

De backs van Rijnsburgse boys hebben het inderdaad lastig met Rommedahl.
Wtf loopt iedereen te zanikken over een k*tverdediging. De enige die eigenlijk niet meer op niveau is is van Bronckhorst.
Oké het is geen verdediging zoals van Spanje of Brazilië..

Terug
Naar boven