XXL Nutrition

[Voetbal] Het officiële WK 2010 topic

Rommedahl heeft het nog lastig tegen de backs van VVV venlo, dus ik denk dat het wel goed zit.

ik heb vernomen dat verschillende grote supermarkten vandaag gratis vuvuzela's uitdelen aan kinderen in nederland en oproepen om tussen half 2 en 3u zoveel mogelijk erop te spelen in de straten

Als je jullie verdediging vergelijkt met Brazilië, Spanje of Servië en nog een aantal andere landen dan zien je wel het verschil. Maar jullie compenseren dat met jullie voorhoede :)

Servië :roflol: Wat een deceptie.

De enige die eigenlijk niet meer op niveau is is van Bronckhorst.

Aan de andere kant heb ik het gevoel (hoop lol) dat Bronckhorst nog één keer, voor de allerlaatste keer van zijn carrière de komende weken, gaat laten zien waarom hij bij Barca, Arsenal en ruim 100x in het Nederlands elftal heeft gespeeld.

Laatst bewerkt:
Rommedahl heeft het nog lastig tegen de backs van VVV venlo, dus ik denk dat het wel goed zit.
Rommedahl is niet echt een superspeler, maar als hij zijn dag heeft kan hij met z'n snelheid toch echt wel voor wat problemen zorgen in de achterhoede van NL.

Gewoon rugdekking en klaar.
Plus die spelers moeten wel de ballen gaan krijgen vanuit hun achterhoede en middenveld.
Vrees er niet echt voor. NL zal waarschijnlijk een 65% balbezit hebben, dus veel passes van de Denen zullen we hopelijk niet zijn.

Plus die spelers moeten wel de ballen gaan krijgen vanuit hun achterhoede en middenveld.
Vrees er niet echt voor. NL zal waarschijnlijk een 65% balbezit hebben, dus veel passes van de Denen zullen we hopelijk niet zijn.
NL staat nou niet bekend om z'n solide verdediging, zal me niets verbazen dat de keeper wat steekjes moet laten vallen, omdat ze weer hun mannetje laten gaan.

Wat denk je Richard, zal Babel op de plaats van Robben spelen en zal Robben straks in staat zijn om zijn plaats op hem terug te veroveren?

laat Robben maar wat invalbeurten doen op de beslissende momenten, anders ligt die zo terug in de lappenmand

Babel wordt WK topschutter.

:roflol:

Laatst bewerkt:
Spannend :D:D:D:D:D

babel2.jpg

Duitsland valt btw tegen Ghana al door de mand. Let maar op.

Denk eerder dat Duitsland weer een goeie kans maakt op het WK, sterk team, vindt heel veel openingen.

Dat is een vrij snelle conclusie zo op basis van een wedstrijdje tegen een uitgeblust en statisch Australië.

Duitsland was wel het 1ste team op dit WK die echt voetbalde. :roflol:

das deine manchaft ist einen ubermench

Duitsland maakt ALTIJD een kans op een wk.

hey dudes

half 2 is het NL-denemarken he?

kun je die wedstrijd ergens online checken? ben aan het werk en hier doen ze niet aan wk :fuu: en ik wil het niet missen

karma voor een live link

Terug
Naar boven