XXL Nutrition

[Voetbal] Het officiële WK 2010 topic

De Denen staan wel met veel man te verdedigen als NL in de aanval is.
De Jong zie ik nog wel een rode kaart krijgen.

Het is inderdaad niet om aan te zien en De Jong krijgt rood als het zo doorgaat.

Hopelijk in de tweede helft wat minder egoistische acties

Aftellen naar het rood voor de Jong.

Zo kun je toch ook niet voetballen, alles vanuit het middenveld. Dan moet je puur uit een individuele actie scoren, anders kom je er nooit door. Laat dat maar aan die Spanjaarden en Brazilianen over, gebruik die flanken gewoon.

Het Vuvuzela filter vind ik dan wel weer geslaagd :).

---------- Toegevoegd om 14:31 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:30 ----------

jahaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa NETJUSSSSSSSSSss

Poulsen, volgende keer ook opstellen van Marwijk.

Precies dat bedoel ik, vanaf de zijkanten en huppa 1-0.

ahahah wat lullig :P

Chinezen hebben die gast omgekocht.

???Wat is dat ook met van Persie? Die gast blijft gelijk onder de zenuwen zitten...

wat lullig! maar wel geweldig ;)

---------- Toegevoegd om 14:40 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:38 ----------

goede stream
http://nos.nl/wk2010/live/

---------- Toegevoegd om 14:42 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:40 ----------

irritante vevezulas

---------- Toegevoegd om 14:43 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:42 ----------

vuvuzelas bedoel ik xD

Dan vraag je je af waarom elia niet meteen start vanaf het begin. Ik snap die coaches niet...

Doeme, zit ik die match te missen omdat ik een sukkel ben die moet werken :(

Haha wat een held die van denemarken dat de bal in zn eigen doel kopt. Hij kan er nog mee lachen ook :D

Als NL al wint vind ik het zeker niet verdiend, wat een prutsvoetbal.
Kansschieten en hopen dat je iets raakt. Als je door een eigen goal al moet winnen...

Als NL al wint vind ik het zeker niet verdiend, wat een prutsvoetbal.
Kansschieten en hopen dat je iets raakt. Als je door een eigen goal al moet winnen...

idd maar nu elia erin zit gaat het wel redelijk

---------- Toegevoegd om 15:10 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:06 ----------

**** YEAH!

Terug
Naar boven