Fitness Seller

[Voetbal] Het officiële WK 2010 topic

Volgende keer starten met Elia en Robben.

2epr5gl.gif

Laatst bewerkt:
dat word nog wat met die Elia. Speels, snel, actie in huis, overzicht en EINDELIJK iemand met een goede voorzet.

Nu nog wachten op Robben, ik zie het wel zitten.

Gz aan de nederlanders, lijkt wel dat de overwinning binnen is.

Mss ergens goed dat de 1ste wedstrijd zeker geen walkover is, nu beseffen de spelers dat ze toch beter gaan moeten zijn om de finale te halen;)

Inderdaad, ben wel blij dat ze er niet met 4/5-0 erover heen zijn gelopen.
Was niet best, vooral v. Persie & Sneijder. Snap er niks van.

Maar goed, het toernooi is pas net begonnen.

wat een saaie prutswedstrijd, geen enkele lange bal komt goed, van bommel die meer op de grond ligt dan rechtstaat en van brockhorst die blijkbaar alleen achteruit kan passen

dan nog die totaal lullige 1-0. enige lichtpunt was de invalbeurt van elia

Moeizame wedstrijd liep wat losser door de wissels en natuurlijk de eigen doelpunt, maar wat meer lef moet wel gaan komen.

Toch verdiend de puntjes en gelukkig geen hype wedstrijd en lekker stilletjes ver komen!

:thumbs:

zo zie je maar dat elia het weer moet doen altijd vertrouwen gehad in dat jong, prutser kuiyt op de bank laten en elia erin of robben

gefelicteerd jongens

Slechte wedstrijd

Affelay deed het ook niet verkeerd.

Dirk Kuijt is een vechter en loopt zich de t*ring.

Denemarken was beter dan ik had verwacht, Nederland vond ik maar matig. Had er meer van verwacht.

Elia, wat een speler. Was al super goed ingevallen in de oefenmatch tegen Hongarije. Ik zou hem voorlopig niet laten starten in de basis maar gebruiken als supersub.

Kuyt was in de 2de helft secuurder aan het verdedigen dat de verdedigers van Oranje :D

Haha schijt aan alles zegt Elia. Zo moet dat, lekker voetballen. Terug naar de kern van het voetbal, mannetje voorbij spelen en ruimte creëren. Met dit soort voetballers win je een toernooi, niet een dirk kuijt. Niks mis met dirkje, maar als er betere voetballers zijn, dan horen die te spelen. En niet een of andere achterliggende gedachte zoeken waarom Dirk zou moeten spelen.

Terug
Naar boven