AndroidHealthClinic

[Voetbal] Het officiële WK 2010 topic

grieken gaan toch niet door als het op doel saldo`s aankomt

1 argentinie
2. zuid korea 3 doelpunten
3. griekenland 2 doelpunten
4. nigeria

en ik zie het niet gebeuren dat griekenland tegen argentinie een goal maakt.

jawel hoor, ik heb 2-4 voorspelt voor argentinië!

griekenland met 0,0 scoorvermogen, aardige voorspelling maak je dan. Maarja in dit WK kan alles

idd maar deze match had ik volledig juist voorspelt :p
ik dacht namelijk voordat het wk begon dat griekenland best nog een middelmatig team had maar dan hoor ik nu dat ze hun eerste match ooit gewonnen hebben op een WK :')
Achja, argentië wint sowieso dat is duidelijk

idd maar deze match had ik volledig juist voorspelt :p
ik dacht namelijk voordat het wk begon dat griekenland best nog een middelmatig team had maar dan hoor ik nu dat ze hun eerste match ooit gewonnen hebben op een WK :')
Achja, argentië wint sowieso dat is duidelijk

hahahah ja mooi he, nog nooit een WK match gewonnen, en dan ff EK kampioen worden, niet te geloven in wat voor wereld we leven met voetbal :roflol:

ik zeg trouwens 2-0 frankrijk mexico !

wat een slechte pot weer, jezus.

leuke wedstrijd. die mexicanen zijn best mooi/leuk bezig. nu moeten ze er nog wel in natuurlijk. van mij mag frankrijk naar huis. nooit nix met frankrijk gehad ook. niet als vakantieland en ze vertikken een woord nederlands engels of iets anders te praten . en zoals ze hier voetballen nu mogen ze van mij naar huis

wat een slechte pot weer, jezus.

Inderdaad, totaal niet wat je ervan verwacht. Frankrijk laat het echt flink afweten, zoveel goede spelers met een waardeloze coach. Mexico speelt daarentegen wel leuk voetbal, jammer dat Vela de bal niet voorgaf maar hem zelf over schoot.

Inderdaad, totaal niet wat je ervan verwacht. Frankrijk laat het echt flink afweten, zoveel goede spelers met een waardeloze coach. Mexico speelt daarentegen wel leuk voetbal, jammer dat Vela de bal niet voorgaf maar hem zelf over schoot.

Frankrijk was 4 jaar geleden nog leuk om naar te kijken, tegenwoordig zijn al die teams niet bijzonder alle topspelers zoals zidane etc zijn gestopt, ook van andere teams, enige leuke om nog naar te kijken is argentinie en spanje met torres en messi

Frankrijk was 4 jaar geleden nog leuk om naar te kijken, tegenwoordig zijn al die teams niet bijzonder alle topspelers zoals zidane etc zijn gestopt, ook van andere teams, enige leuke om nog naar te kijken is argentinie en spanje met torres en messi

Types als Ribery, Govou en Anelka zijn toch ook niet de minste, zij zouden in elk geval voor wat spektakel kunnen zorgen maar het komt er gewoon niet uit. Het elftal is geen team.

heeft er iemand gescoord ? Hier zit er ene of andere gek juist vuurwerk af te gooien ???

Types als Ribery, Govou en Anelka zijn toch ook niet de minste, zij zouden in elk geval voor wat spektakel kunnen zorgen maar het komt er gewoon niet uit. Het elftal is geen team.

Met de meeste teams zo atm, England bijv geweldige spelers erin, rooney etc topspelers. Maar ze zijn te egoistisch, het is geen team meer maar 11 spelers die voor zichzelf spelen.

---------- Toegevoegd om 21:50 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:46 ----------

1-0 mexico, dag frankrijk

fuuuuuuuuuuuuuuuuuucking frankrijk, die gaan me weer geld kosten

raad je aan dit wk niet meer geld in te zetten op wedstrijden :D ja griekenland argentinie kan wel, rest zou ik niet doen dit wk is zooooooo vaag :D

jah ik had argentinie, griekenland & frankrijk in combi, alleen frankrijk moest nog winnen :p

engeland ,argentinie,nederland of duitsland zal de kampioen gaan worden .Ik hoop engeland iig.

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven