XXL Nutrition

[Voetbal] Het officiële WK 2010 topic

Duitsland maakt zich geen zorgen voor Servië.
Hoop dat ze met 2-0 verliezen :D

Servie is kansloos, ze kunnen hun koffers vanavond al pakken. Nadat stankovic als verdedigende mid de bal afgeeft kunnen ze totaal niet opbouwen en als er al iets naar voren komt hebben ze geen scorend vermogen

Argentinië bewijst dat een coach overrated is.

Haha, dus als een ploeg slecht speelt is het de schuld van de coach en als ze goed spelen is het dankzij de ploeg?

heb Higuain al op 12 april aangeduid als topschutter van het WK , stond iets van 1/24 ofzo, Messi 1/12

Vond je Duitsland en Chili dan geen leuke wedstrijden? maar inderdaad is één van de weinige mooie.

Argentinie haters kom er maar in! Volgens mij wordt Higuain topscoorder van dit wk.

Duitsland was ook leuk om naar te kijken. Chili weet ik niet. Volgens mij heb ik die niet gezien

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.150
Heerlijk dat Spanje verloor van Zwitserland. Mooi weer even met twee benen op de grond staan. Argentinie speelde redelijk tegen Zuid-Korea. De goals waren ook niet echt spectaculair. Ben benieuwd hoe ze het doen tegen een goed spelende ploeg.

De poule-fase begint eentonig te worden. Weinig indrukwekkende wedstrijden gezien. Tijd dat het kaf van het koren gescheiden wordt. :)

Overdreven rode kaart voor Nigeria.

Heerlijk dat Spanje verloor van Zwitserland. Mooi weer even met twee benen op de grond staan.
Hoezo met beide benen op de grond blijven? Wat kunnen ze eraan doen dat ze als topfavoriet worden bestempeld voor dit wk?
Ik vind Spanje een super ploeg om naar te kijken en bovendien zijn ze nederig, daarom ben ik fan en hoop ik dat zij het wk winnen.:)

2de ronde, na 3 wedstrijden al 11 goals. Zelfs die grieken scoren. Begint beter te worden

2-1 voor de Grieken in de poule. hoop dat 't 2-1 blijft :D

Heerlijk dat Spanje verloor van Zwitserland. Mooi weer even met twee benen op de grond staan. Argentinie speelde redelijk tegen Zuid-Korea. De goals waren ook niet echt spectaculair. Ben benieuwd hoe ze het doen tegen een goed spelende ploeg.

De poule-fase begint eentonig te worden. Weinig indrukwekkende wedstrijden gezien. Tijd dat het kaf van het koren gescheiden wordt. :)

Ik vond zwitersland niets voorstellen, ze zijn 2keer aan de goal geweest, waarvan ze dan nog een offsidegoal maken.
Was wel moeilijk te zien voor de scheidsrechters in dat geharrewar.
Ik weet het juiste percentage balbezit niet, maar als het 70% voor Spanje was zou ik er niet van schrikken.
Ze miste juist de scherpte voor doel, ik vond het trouwens wel een leuke wedstrijd.

Argentina vandaag was ook lekker bezig, wel een zeer lullige goal tegen gekregen.

Zo mijn 2 favoriete, spain en argentina.

grieken gaan toch niet door als het op doel saldo`s aankomt

1 argentinie
2. zuid korea 3 doelpunten
3. griekenland 2 doelpunten
4. nigeria

en ik zie het niet gebeuren dat griekenland tegen argentinie een goal maakt.

Haha spannende wedstrijd!
Voorspelde 0-1 maar het mocht niet zijn :p

Lol en die brede kerel in bloot bovenlijf effe moment of glory in de camera. Het vriest daar potverdomme :D

Argentinië is bij de bookies nu topfavoriet voor de titel.

Terug
Naar boven