Fitness Seller

[Voetbal] Het officiële WK 2010 topic

elke voetbal leek kan zien dat kuiyt de zwakke schakel is in dit team, gooi die boer eruit en zet er robben of een elia erin, als je iemand daar hebt die een man kan uitspelen heb je 1 man meer en meer ruimte en zo kansen dit is niks

Goede wedstrijd, zit op het puntje van mijn stoel!

Ja zo duidelijk als de pest, Kuijt en VDV lopen even naar voren, draaien zich om, en pasen de bal weer terug naar de achterste linie.:roflol:

ik ga ff een dvd opzetten, laat me weten hoeveel het is geworden :zzz:

Wat me nog het meeste opvalt is dat nederland helemaal geen duels aan gaat met de verdediging. Zodra ze het idee hebben dat ze vastlopen word er snel weer terug gespeeld, ze lopen er gewoon voor weg.

De oefenpot tegen Japan was ook pas in de laatste 20 minuten beslist.
Van Persie en de Jong krijgen nog wel een gele kaart, dus die zijn er tegen Kameroen ook niet bij.

Ja zo duidelijk als de pest, Kuijt en VDV lopen even naar voren, draaien zich om, en pasen de bal weer terug naar de achterste linie.:roflol:

op een bepaald moment krijgt De Jong de bal in het strafschopgebied van japan en speelt hem vervolgens terug op Stekelenburg

De paar keren dat Frank De Boer in beeld kwam zag je hem ook weer balen als een stekker. :roflol:

• Like
Waarderingen: AKX
Veel beter dan dit wordt het niet, wat een kansen, wat een spel.

Dit hele wk is tot nu toe k*t. Ligt gewoon aan dat klote land waar het zich afspeelt.

wat een mooie goal! :D

Geweldige pot. Wat een makkie weer. Die Japanners worden onder de grasmat gespeeld. Solide overwinning. Ik hoop op nog een extra doelpuntje in de 89e minuut van Joris Matthijssen.

VDV op links doet gewoon pijn aan me ogen, die man heeft totaal geen idee wat hij daar moet.

Die gasten bakken er weer helemaal niis van. Waarom speelt kuyt nog steeds man. Gelukkig kunnen we straks wat fatsoenlijk voetbal zien als Ghana speelt

van Persie speelt echt legendarisch slecht.

Haha die commentator "En een penalty!!"

Haha die commentator "En een penalty!!"

Hahaha, ja ik kreeg zowat een hartaanval.

Uiteindelijk een makkelijke overwinning. Japan één keer gevaarlijk geweest in de 90e minuut. Affelay had allang twee keer moeten scoren.

Ik vond Huntelaar in vijf minuten beter spelen dan van Persie in 87 minuten :roflol:

ibrahim is de man van de wedstrijd

---------- Toegevoegd om 15:23 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:22 ----------

nu ghana - australie dat word een leuke

Terug
Naar boven