Fitness Seller

[Voetbal] Het officiële WK 2010 topic

Ik heb me groen en geel geërgerd aan Kuijt, man man man.... Hij loopt alle ruimtes voor de andere spelers dicht door telkens weer naar binnen te komen. Ook van der Vaart op links is een drama. Ik vind de optie van Piet Visser erg goed klinken eigenlijk. Elia op links, Robben op rechts, sneijder achter de spitsen 60 min. laten spelen en daarna wisselen voor vd Vaart. Want als we zo blijven spelen wordt het niets.

Van Persie speelde echt slecht,
maar dit kwam omdat Japanners wisten aan wat ze zich konden verwachten hé
doch 1-0 overwinning, dus slecht of goed gespeeld.
Onze noorderburen zijn door da's het enige wat telt :D

Had die Huntelaar boos zien doen, nadat Affelay er met zijn bal vandoor ging.

Affelay moet geen ballen afmaken maar het spel opentrekken met zijn snelheid, en dan een assist geven. Afmaken kan ie voor geen meter, 2x recht op de keeper af laag over de grond.

http://www.ad.nl/ad/nl/1045/WK-voet.../19/Anelka-Val-dood-Domenech-h**renzoon.dhtml

weer een keeper-faal.

boforli ik vind jou echt te grappig kerel ga zo door ik blijf lachen karma gek

jij zou beter je box s af en toe bekijken :D

ot: lees de regels van de fifa maar eens na dan zal je het minder lachwekkend vinden, je moet je armen omlaag houden of op je rug ,De Jong trok hem naar achter aan zijn schouder . Domme actie van DeJong.

Zo gaan we eraan in de 8e finales

argentinie etc win je niet als je zo voetbalt hoor, messi speelt de verdeding weg als je zulke fouten blijft maken. Vond het maar een slechte wedstrijd, meer engels voetbal, lekker ego-en. Maar toen Elia in het veld kwam kreeg ik wel ff een glimlach op me gezicht. Altijd mooi om Elia iemand tussen de benen zien spelen :roflol:

ibrahim is de man van de wedstrijd
:roflol::roflol::roflol:

Twee kansen twee fails. Huntelaar had ze beide gemaakt. Geniaal hoe Huntelaar zich vrij speelde, maar Afellay wilde weer profiteren en faalde uiteraard.

6 punten, net als Argentinië. Verder nog geen enkele ploeg twee overwinningen, nuff said. :thumbup:

Als je kijkt naar bijv Duitsland en Argentinie, bij elke kans hebben zij meteen 4,5 man voor de 16,
messi, higuain, tevez, dia maria
en ozil podolski klose, muller.

Nederland bijna niemand. Van Persie loopt over hele veld inplaats van gewoon in de spits positie te wachten. vd Vaart heeft ook zijn tweede kans verprutst. Elia en zelfs Affelay verdienen eerder een basisplaats.

Als je kijkt naar bijv Duitsland en Argentinie, bij elke kans hebben zij meteen 4,5 man voor de 16,
messi, higuain, tevez, dia maria
en ozil podolski klose, muller.

Nederland bijna niemand. Van Persie loopt over hele veld inplaats van gewoon in de spits positie te wachten. vd Vaart heeft ook zijn tweede kans verprutst. Elia en zelfs Affelay verdienen eerder een basisplaats.

Argentinie scoort ook alleen maar omdat er meestal 3 man op messi geplakt zit. heb je een gat van hier tot china voor het doel voor de overige 2-3 die in de 16 meter staan.

Robben moet fit worden. Elia op links, Robben op rechts.

australie rode kaart en penalty tegen

Terug
Naar boven