MuscleMeat

Voetballen met doping

Ik denk dat TS beter gewoon een pre-workout kan kopen en naar z'n voeding moet kijken. Tenzij hij ons duidelijk uitlegt wat hij eet. Ook voetballers/zwemmers/whatevers passen hun voeding aan naar hun activiteiten.

Precies..voeding word onderschat. Gaat natuurlijk wel meer werk inzitten maar zal TS zijn doelen zeker mee bereiken, icm krachttraining / aangepast op explosiviteit

t5 eca stack is wel leuk voor voetbal

ik zou eens terugkijken in mijn reacties. Heb een tijdje terug (en ook heel lang geleden) wat verteld over doping en voetbal. oa ECA maar ook test etc. Heb het zelf ook gedaan en mij persoonlijk heeft het vele geholpen op verschillende manieren.

Wat een onzin, we gaan wel op elke domme vraag in van iemand die net begonnen is met fitness maar iemand die topsport doet of wil bereiken gaan we beetje hypocriet zitten doen?

Waarschijnlijk is deze jongen toegewijder dan de helft van het forum hier. Alsof BB zon zware sport is. Ja we zweten als otters omdat we vol zitten met hormonen en al zweten als je je veters met een dubbele knoop moet strikken.

Ga maar eens conditie training doen tot je elke keer kotst of het nou kickboksen of voetbal is.
Voel je je een stuk beroerder dan na smijten met gewichten.

Denk dat test bold laag gedoseerd een optie kan zijn maar ik denk dat je te snel verzuurd.
EPO zou misschien beter werken maar dat zou ik zelf niet continu gebruiken.

Blijf dan weg en ga op voetbalfora adviseren over AAS. Zul je heel veel jongens van rond de 20 blij mee maken. Vertel je ze ook de risico's? En dieet natuurlijk...8 bier post wedstrijd en training oftewel 16 boterhammen. Koolhydraten jonguuh

Je snapt denk ik niet precies hoe ik het bedoelde. Ben het wel gedeeltelijk eens met wat je hier zegt. Het gaat er gewoon om dat niet iedereen zo hypocriet doen. Uiteraard moet je de top in iedere sport natural proberen te bereiken. Voor al in sporten waar volume van spieren ondergeschikt is aan talent etc.

Maar ik begrijp ook goed dat mensen voelen dat ze er tegen aan zitten en merken dat als ze net een stap meer kunnen bereiken dit door middelen willen en kunnen bereiken hier uit eindelijk uitkomen met een vraag.

Allemaal leuk en aardig dit, maar we weten nog steeds niet in hoeverre TS aan z'n voeding denkt. Tot op heden geeft hij daar nog steeds geen antwoord op.

Je snapt denk ik niet precies hoe ik het bedoelde. Ben het wel gedeeltelijk eens met wat je hier zegt. Het gaat er gewoon om dat niet iedereen zo hypocriet doen. Uiteraard moet je de top in iedere sport natural proberen te bereiken. Voor al in sporten waar volume van spieren ondergeschikt is aan talent etc.

Maar ik begrijp ook goed dat mensen voelen dat ze er tegen aan zitten en merken dat als ze net een stap meer kunnen bereiken dit door middelen willen en kunnen bereiken hier uit eindelijk uitkomen met een vraag.

Ik snap wat je bedoeld. Denk alleen niet dat het hypocriet is.
ik denk ook dat in elke sport wel doping gebruikt wordt. Denk dat dit gebruik nog groter is bij amateurs dan bij de profs. Profs worden immers gecontroleerd en amateurs niet. Vaak presteren deze profs toch beter omdat hier de begeleiding wat betreft training en voeding beter is. Door dit eens onder de loep te nemen zouden ook amateurs beter presteren. Ik vind het dan zonde dat een jong iemand aan hormonen gaat beginnen. Wij kennen de risico's en manieren om deze te verminderen, hebben voeding in orde en training is goed. Pas DAN komen AAS tot zijn recht.

Daar komt nog bij dat voetbal een teamsport is met 11 spelers. Deze 11 spelers moeten het vooral van samenwerking hebben en is zo sterk als zijn zwakste schakel. Dat er 1 iemand bijloopt die AAS gebruikt gaat mijns inziens erg weinig resultaat behalen. Dus....hele team aan de roids :D

ik denk ook dat in elke sport wel doping gebruikt wordt. Denk dat dit gebruik nog groter is bij amateurs dan bij de profs. Profs worden immers gecontroleerd en amateurs niet. Vaak presteren deze profs toch beter omdat hier de begeleiding wat betreft training en voeding beter is. Door dit eens onder de loep te nemen zouden ook amateurs beter presteren. Ik vind het dan zonde dat een jong iemand aan hormonen gaat beginnen. Wij kennen de risico's en manieren om deze te verminderen, hebben voeding in orde en training is goed. Pas DAN komen AAS tot zijn recht.

Daar komt nog bij dat voetbal een teamsport is met 11 spelers. Deze 11 spelers moeten het vooral van samenwerking hebben en is zo sterk als zijn zwakste schakel. Dat er 1 iemand bijloopt die AAS gebruikt gaat mijns inziens erg weinig resultaat behalen. Dus....hele team aan de roids :D

Ben het volledig met je eens!! Goed verwoord ;)

Het klinkt allemaal heel wijs maar snijd weinig hout. Je zit hier in de aas sectie van dbb. Vooral je laatste alinea van je post raakt kant nog wal. Voetbal is een teamsport inderdaad maar ts is een individu, een individu die maar wat graag die andere 10 medespelers wil ontstijgen en daardoor zou kunnen verlaten.
Wat hem betreft zijn die andere 10 overduidelijk de zwakste schakel, als hij er maar bovenuit stijgt en opgepikt word door een groot team.
Egoïstisch? Uiteraard maar dat is een topsporter ook. Met hier en daar een sociaal trekje, al dan niet gemeend. Mijn zoon van 11 word al geleerd een ander niet teveel weg te geven tijdens een kickbokstraining zodat het misschien over zou komen dat de ander beter is. In die sport moet je respectvol met elkaar omgaan maar tot op zekere hoogte. Regelmatig gaat er bewust om die reden gas bij en wanneer de ander huilend de mat afgaat of gaat zitten zie ik hem netjes vragen, zoals afgesproken, "gaat het?"
Wat ik bedoel te zeggen is dat jij te netjes bent voor topsport. Geen slechte eigenschap natuurlijk maar in een sport ga je daar niks mee bereiken. Daarnaast draag je dingen als voeding en extra trainingen aan, niet wetend of ts daar al niet aan voldoed.
Ik ga er van uit dat die gemaakte stappen al gedaan zijn als iemand de vraag stelt naar aas.

winstrol en 3x per week 100 crunches en flinke klodder loreal out of bed en je lijkt al redelijk op C.Renaldo

Het klinkt allemaal heel wijs maar snijd weinig hout. Je zit hier in de aas sectie van dbb. Vooral je laatste alinea van je post raakt kant nog wal. Voetbal is een teamsport inderdaad maar ts is een individu, een individu die maar wat graag die andere 10 medespelers wil ontstijgen en daardoor zou kunnen verlaten.
Wat hem betreft zijn die andere 10 overduidelijk de zwakste schakel, als hij er maar bovenuit stijgt en opgepikt word door een groot team.
Egostisch? Uiteraard maar dat is een topsporter ook. Met hier en daar een sociaal trekje, al dan niet gemeend. Mijn zoon van 11 word al geleerd een ander niet teveel weg te geven tijdens een kickbokstraining zodat het misschien over zou komen dat de ander beter is. In die sport moet je respectvol met elkaar omgaan maar tot op zekere hoogte. Regelmatig gaat er bewust om die reden gas bij en wanneer de ander huilend de mat afgaat of gaat zitten zie ik hem netjes vragen, zoals afgesproken, "gaat het?"
Wat ik bedoel te zeggen is dat jij te netjes bent voor topsport. Geen slechte eigenschap natuurlijk maar in een sport ga je daar niks mee bereiken. Daarnaast draag je dingen als voeding en extra trainingen aan, niet wetend of ts daar al niet aan voldoed.
Ik ga er van uit dat die gemaakte stappen al gedaan zijn als iemand de vraag stelt naar aas.

Dus als we niet weten of TS zijn voeding en training op orde heeft raden wij gewoon AAS aan. Zonder verder vragen te stellen.
Wij kennen TS niet, het merendeel geeft direct advies over dosissen/ middelen....ik niet.
En ben idd te goed voor topsport (lees te sociaal). Ga niet graag over ruggen van andere mensen.
Ik blijf van mening dat we hier wat selectiever mogen zijn over wie welk advies krijgt. Er word altijd gezegd..ach het is DBB maar. Vind dit jammer omdat ik hier wel heel veel goede info heb gevonden, vooral in het begin. Nu is er ook goede info beschikbaar...het is alleen goed zoeken tussen de vele bullshit topics. Heb al eens eerder gezegd dat hier ook kinderen meelezen. Hoewel we hier niks tegen kunnen doen moeten we soms wat verder doorvragen ipv direct met advies komen.
Soms gebeurd dit wel, soms niet. Vergeet niet dat er mensen achter de computer zitten die advies misschien klakkeloos volgen..goed of slecht

ANAVAR 'kan' enorm helpen bij atleten, denk aan 20mg per dag dosis voor 6 weken (meer spier, kracht herstel en conditie) (mannen). Nakuren ook niet nodig (zeer waarschijnlijk) maar toch altijd nolvadex oid achter de hand hebben in ergste geval
Heb er enkel over gelezen .. zelf geen ervaring mee..

ik zou sowieso niet te gek doen als je voetbalt.. je wilt geen 4kilo aan beenspier aankomen in 3 maanden, daarom zeg ik anavar / OF een andere super licht kuurtje.
Uiteindelijk is het je eigen keuze of je aan de AAS gaat. ik raad het aan niemand aan. Aan de andere kant weet ik dat al die topsporters aan de AAS zitten.

Verder vind ik dat hier te veel moraalridderig wordt gepraat -_-
Ik zie hier vrijwel niemand enige info posten wat zinnig is of relateerd aan een licht kuren............en TS moet zelf weten wat ie doet en als ie wilt kuren gaat ie het toch doen...... en als ie dan over 10 jaar neervalt ofso is het zijn eigen keuze.... AAS is op topniveau zeker niet gezond

het is hier toch het AAS topic?? Niet het 0 tm 12 jaar topic?? Dan moet je info posten of gewoon nix

Laatst bewerkt:
Heeft niks met moraalridder te maken. Als dit je mening is na wat ik heb uitgelegd zijn wij wel uitgepraat. Succes met je eerste kuur ;)

kickboksen bij voetbal? Ik weet niet of jij ooit gekickbokst hebt maar het eerste half jaar dat ik kickbokste kon ik echt daarna niet een voetbal training volgen laat staan een wedstrijd.. Vooral als je benen bond en blauw zijn+ de blessures die je op kan lopen met kickboks lijkt me geen goede combinatie met voetbal.. Just saying. Verder ben ik van mening dat je geen AAS moet gebruiken bij t voetbal. Zoals hier boven al een keer werd genoemd is het vals spelen.. En als je op je eigen kracht niet verder kan komen dan dit ben je helaas gewoon niet goed genoeg. Je kan moeilijk 10 jaar non stop aan de AAS gaan zitten toch?

Heeft niks met moraalridder te maken. Als dit je mening is na wat ik heb uitgelegd zijn wij wel uitgepraat. Succes met je eerste kuur ;)

En ik weet niet of ik uberhaupt ga kuren maar als je hier post in dit topic zeg dan gewoon wat jij aanraad aan die voetball kerel. Want je post geen cycle....... Als je op mensen wilt zeiken om niet te kuren blijf lekker weg want dan ben je een echte moraalridder vind ik.... die kerel is 20 en als hij wilt kuren moet hij dat lekke zelf weten, anders gaat ie op een ander forum zitten waar mensen wel gaan praten of zelfs troep gaan aanbieden via pm

//

Ik zeg nog steeds anavar, en iedereen mag met een eigen cycle komen wat hem het beste lijkt bij een intensieve voetbal training.

Ik haal dit zo van internet..::::>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>

Anavar is het meest geschikte product voor beginners omdat het zeer mild is.
Het kan zowel gebruikt worden voor afvallen als het opbouwen van droge spiermassa.
Door zijn milde karakter en doordat gewonnen spiermassa lang behouden blijft is Anavar populair onder
bodybuilders, vechtsporters en atleten, ook kan het gebruikt worden door vrouwen.

In een cutkuur kan Anavar gebruikt worden om spiermassa te behouden of te vergroten.
Bij het winnen van droge spiermassa is Anavar ook zeer nuttig omdat spiermassa goed behouden blijft,
je geen vocht vasthoudt en zelfs vet verbrandt, daarnaast is de kans heel klein dat je bijwerkingen ervaart.
Anavar kan ook spierkracht geven zonder veel extra massa en is daardoor populair bij
vechtsporters die in gewichtsklasses ingedeeld worden.

Werking van Anavar

Anavar is algemeen bekend als de mildste anabole sterode. het heeft een milde anabolische en androgene werking en aromatizeert niet naar oestrogeen. Het verstoort de hormoonproductie van het lichaam maar een klein beetje, daardoor blijft het lichaam gewoon testosteron aanmaken en is een nakuur niet nodig. Hoewel oxandrolon levertoxisch is is ook dit effect maar zeer gering. Van een kuur anavar win je niet veel spiermassa, maar doordat je geen vocht vasthoudt en er geen nakuur nodig is blijft deze massa goed zitten. In een studie is aangetoond dat de massawinst door anavar een half jaar na de kuur blijft zitten (1), hetzelfde geldt voor vetverlies. Juist om deze reden is anavar bij recreatieve athleten in trek om in het voorjaar een beachproof lichaam te creeren, tijdens de zomer blijft dit lichaam mooi ook al hebben ze wat minder tijd om te trainen. Anavar is het meest geschikt om te cutten en tegelijk spiermassa te behouden. Daarnaast zorgt het voor een toename in explosieve kracht terwijl het lichaamsgewicht bijna niet toeneemt, daardoor is het zeer geschikt voor athleten en vechtsporters. Omdat anavar mild androgeen is kan het ook gebruikt worden door vrouwen. Kortom, anavar is een milde sterode die bijna permanente gains levert met weinig bijwerkingen.

Gebruik van Anavar

Zoals hierboven vermeld is anavar zeer geschikt voor cutkuren en voor extra kracht. Wanneer je een kuur afrond blijven de resultaten gemakkelijk zitten tot de volgende kuur, wanneer deze weer verder uitgebreid kunnen worden. Anavar is niet geschikt voor een grote massatoename, dus een echte bulkkuur. De minimale dosis oxandrolone voor mannen is 20 mg, tot een maximum van 100 mg of meer. Vrouwen kunnen beginnen met 10 mg en indien nodig de dosis voorzichtig verhogen. Doordat het zo mild is kan anavar gemakkelijk langer gebruikt worden, een normale kuur is 8 weken. Om te cutten kan anavar gestacked worden met clenbuterol en winstrol. Een nakuur is niet nodig, behalve bij doses boven de 20 mg anavar, dan kan een nakuur van 2 weken 20 mg nolvadex per dag genomen worden.

Bijwerkingen van Anavar

Hoewel anavar een van de meest milde anabolen is en daarom een zeer grote populariteit onder amateursporters geniet, kunnen er toch wat bijwerkingen voorkomen. Hoofdpijn, duizeligheid en diarree kunnen voorkomen. Daarnaast kan bij hoge doseringen het libido verminderen. Bij vrouwen die hoge doseringen nemen kan vermannelijking voorkomen.

Werkzame periode 8 tot 12 uur
Toediening Pillen
Dosis 20 tot 100 mg/dag, voor vrouwen is dat 10 tot 15 mg/dag
Acne Nee, alleen bij extreem hoge doses
Waterretentie Zeer zeldzaam
Hoge bloeddruk Nee
Beschadiging lever Ja, maar in beperkte mate
Aromatisering Nee
DHT conversie Zeer laag
Onderdr. hormoonprod. Weinig, behalve bij hoge doses
Extra Winsten met dit middel, gewonnen spiermassa of verloren vet, blijven lang aanwezig

...////////////////////////////
Dat wil niet zeggen dat je na 10-20 jaar ofso geen hartaanval krijgt.. AAS is en blijft risico spul en per lichaam werkt het anders.
Alleen niet te veel aas anders ga jeje zo gedragen :D:D:D
https://www.youtube.com/watch?v=VrF_wkgeSnw

Laatst bewerkt:
Goed advies..wijze woorden ;)

Terug
Naar boven