- Waardering
- 11.434
- Lengte
- 1m86
- Massa
- 113kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Blijf dan weg en ga op voetbalfora adviseren over AAS. Zul je heel veel jongens van rond de 20 blij mee maken. Vertel je ze ook de risico's? En dieet natuurlijk...8 bier post wedstrijd en training oftewel 16 boterhammen. Koolhydraten jonguuh
Je snapt denk ik niet precies hoe ik het bedoelde. Ben het wel gedeeltelijk eens met wat je hier zegt. Het gaat er gewoon om dat niet iedereen zo hypocriet doen. Uiteraard moet je de top in iedere sport natural proberen te bereiken. Voor al in sporten waar volume van spieren ondergeschikt is aan talent etc.
Maar ik begrijp ook goed dat mensen voelen dat ze er tegen aan zitten en merken dat als ze net een stap meer kunnen bereiken dit door middelen willen en kunnen bereiken hier uit eindelijk uitkomen met een vraag.

Ik snap wat je bedoeld. Denk alleen niet dat het hypocriet is.
ik denk ook dat in elke sport wel doping gebruikt wordt. Denk dat dit gebruik nog groter is bij amateurs dan bij de profs. Profs worden immers gecontroleerd en amateurs niet. Vaak presteren deze profs toch beter omdat hier de begeleiding wat betreft training en voeding beter is. Door dit eens onder de loep te nemen zouden ook amateurs beter presteren. Ik vind het dan zonde dat een jong iemand aan hormonen gaat beginnen. Wij kennen de risico's en manieren om deze te verminderen, hebben voeding in orde en training is goed. Pas DAN komen AAS tot zijn recht.
Daar komt nog bij dat voetbal een teamsport is met 11 spelers. Deze 11 spelers moeten het vooral van samenwerking hebben en is zo sterk als zijn zwakste schakel. Dat er 1 iemand bijloopt die AAS gebruikt gaat mijns inziens erg weinig resultaat behalen. Dus....hele team aan de roids![]()

Ik snap wat je bedoeld. Denk alleen niet dat het hypocriet is.
ik denk ook dat in elke sport wel doping gebruikt wordt. Denk dat dit gebruik nog groter is bij amateurs dan bij de profs. Profs worden immers gecontroleerd en amateurs niet. Vaak presteren deze profs toch beter omdat hier de begeleiding wat betreft training en voeding beter is. Door dit eens onder de loep te nemen zouden ook amateurs beter presteren. Ik vind het dan zonde dat een jong iemand aan hormonen gaat beginnen. Wij kennen de risico's en manieren om deze te verminderen, hebben voeding in orde en training is goed. Pas DAN komen AAS tot zijn recht.
Daar komt nog bij dat voetbal een teamsport is met 11 spelers. Deze 11 spelers moeten het vooral van samenwerking hebben en is zo sterk als zijn zwakste schakel. Dat er 1 iemand bijloopt die AAS gebruikt gaat mijns inziens erg weinig resultaat behalen. Dus....hele team aan de roids![]()
Het klinkt allemaal heel wijs maar snijd weinig hout. Je zit hier in de aas sectie van dbb. Vooral je laatste alinea van je post raakt kant nog wal. Voetbal is een teamsport inderdaad maar ts is een individu, een individu die maar wat graag die andere 10 medespelers wil ontstijgen en daardoor zou kunnen verlaten.
Wat hem betreft zijn die andere 10 overduidelijk de zwakste schakel, als hij er maar bovenuit stijgt en opgepikt word door een groot team.
Egostisch? Uiteraard maar dat is een topsporter ook. Met hier en daar een sociaal trekje, al dan niet gemeend. Mijn zoon van 11 word al geleerd een ander niet teveel weg te geven tijdens een kickbokstraining zodat het misschien over zou komen dat de ander beter is. In die sport moet je respectvol met elkaar omgaan maar tot op zekere hoogte. Regelmatig gaat er bewust om die reden gas bij en wanneer de ander huilend de mat afgaat of gaat zitten zie ik hem netjes vragen, zoals afgesproken, "gaat het?"
Wat ik bedoel te zeggen is dat jij te netjes bent voor topsport. Geen slechte eigenschap natuurlijk maar in een sport ga je daar niks mee bereiken. Daarnaast draag je dingen als voeding en extra trainingen aan, niet wetend of ts daar al niet aan voldoed.
Ik ga er van uit dat die gemaakte stappen al gedaan zijn als iemand de vraag stelt naar aas.
Heeft niks met moraalridder te maken. Als dit je mening is na wat ik heb uitgelegd zijn wij wel uitgepraat. Succes met je eerste kuur![]()