XXL Nutrition

Voetballer + Goed Fysiek

Willem Vrielink

Cool Novice
Waardering
0
Lengte
1m76
Massa
70kg
Vetpercentage
11%
Hallo allemaal,

Stats:

176CM
15 Jaar.
63KG.
VP 11%

Mijn doel is de body en vooral de benen van Cristiano Ronaldo.
Zijn stats zijn:
186CM
84KG
VP weet ik niet.

1. Ik vraag me dus af of ik in 1 jaar tijd met een goed voedingsschema 77KG kan worden met een VP van 14/15% en dan te cutten.

2. Als je cut van 77KG met vp 15. hoeveel KG houd je over op VP 8%

3. Wat voor soort schema van 3x per week raden jullie aan? UB/LB Fullbody? Split?

4. Ik heb ook zwakke knieeen dus zou dit goed van pas komen om minder blessures te krijgen bij voetbal (wat ik vaak wel heb)

ultra_gay_seal.png

f**got.

77kg op 15% naar 8% ga je ook spier verliezen dus reken maar op
70kg bij 8% ongeveer en dan heb je meer het fysiek van peter crouch dan ronaldo

maar gewoon een goed voedingsschema met 500cal boven je behoefte en dan pindakaas op je buik smeren voor het slapen gaan. wel even plastic folie omheen anders wordt je bed zo vies. Dan moet je de 77kilo zeker halen in een jaar tijd

beginnen met 3x fullbody per week en na een maand kun je split doen bijv borst&triceps rug&biceps en benen& schouders

Inb4 ruud.

probeer even sticky's te lezen betreft voeding / training.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

You mad? Jelly? I think both.

Dutchfitness.nl

Willem luister maar niet naar die gasten hierboven die je proberen te bezeiken maar luister maar naar mij. Ik zou 7 dagen per week je benen trainen en de AB KING PRO van TellSell bestellen voor de blokjus buik. Ik zou vervolgens ducktape om je knieën doen aangezien je zwakke kippenpoten hebt. (Tip van de dag: Trek de ducktape rustig van je huid af anders heb je kans dat je de eiwitten onder je huid uit je spieren trekt). Je kan ook veel kippenpoten eten hierdoor krijg je sterkere benen dit is uit onderzoek gebleken. En even over je VP als je van 77KG met 15% VP naar 8% wilt cutten dan houd je 70 kilo over want 15 - 8 = 7 en 77 - 7 = 70 KG.

Gr Aard Appel

True , deze niet.

IMG
IMG
IMG

Best een goed fysiek , en goeie benen voor een voetballer. Snap niet waarom mensen haten op hem , en zeker op een jonge gast die vraagt om grote/sterke benen te hebben.

Geen slecht fysiek idd maar een 'goed' fysiek naar (D)BB begrippen ziet er misschien anders uit?

Nvm.
Een voetballer gaat niet BB gericht benen trainen denk ik, zal z'n spel niet ten goede komen tenzij hij keeper is ofzo.

Boven de 6 reps zal hij niet moeten gaan. Als je kijkt naar z'n stats en doelen ong +15 kilo , een BB schema gericht op massa en kracht met niet meer dan 6 reps lijkt me ideaal voor z'n doel.

Terug
Naar boven