MuscleMeat

Voetballer + Goed Fysiek

Boven de 6 reps zal hij niet moeten gaan. Als je kijkt naar z'n stats en doelen ong +15 kilo , een BB schema gericht op massa en kracht met niet meer dan 6 reps lijkt me ideaal voor z'n doel.

We hebben het hier over een 15 jarig kind dat nog thuis woont, ik vind dat je dit topic te serieus neemt.(No offense)

Haha wat? Hij vraagt advies en dat geef ik. Ik snap het ook niet wat z'n leeftijd en woon situatie er toe doet. And no offense was taken.

Toen jij 15 was kon je naar je ouders toegaan en zeggen 'luister eens, ik wil zo'n lichaam dus ik heb een sportschool abbo nodig, wat supplementjes en mam, hier is m'n voedingsschema.'?

Toen jij 15 was kon je naar je ouders toegaan en zeggen 'luister eens, ik wil zo'n lichaam dus ik heb een sportschool abbo nodig, wat supplementjes en mam, hier is m'n voedingsschema.'?

Toen ik 15-16j was heb ik via een voetbal coördinator van m'n club een abonnement gekregen om naar de gym te gaan. Je hoeft ook niet alles in de puntjes juist te hebben aan die leeftijd (en bescheiden doel) qua voeding , zolang hij zorgt voor een kcal overschot.

Ik vind het voor nu een goed streven, hij zal zijn doelen vanzelf aanpassen naarmate hij meer progressie boekt. Bij mij werken lage reps op de squat iig erg goed, ik heb nooit meer dan 6 reps gedaan en als enige oefening gesquat.

• Topic Starter Topic Starter
Ik zal een van deze dagen m'n voedingsschema + trainingsschema posten en dan kijken wat jullie ervan vinden.

Sowieso is me doel voor volgend jaar 10-15KG Aankomen. Hoeveel spier zou daarvan zijn ?

Persoonsafhankelijk, de eens 8kg en de ander 3. Vind het uit zou ik zeggen

Toen ik 15-16j was heb ik via een voetbal coördinator van m'n club een abonnement gekregen om naar de gym te gaan. Je hoeft ook niet alles in de puntjes juist te hebben aan die leeftijd (en bescheiden doel) qua voeding , zolang hij zorgt voor een kcal overschot.

Dan ben je eerder uitzondering dan regel denk ik.
Er zijn hier namelijk genoeg topics en posts te vinden van jongere thuiswonende leden die zich beklagen over het gebrek aan begrip en medewerking van hun ouders, of dat nou de contributie van de sportschool betreft, het gebruik van supplementen, het voedingsschema, de extra boodschappen of wat dan ook.
De conclusie die ik daaraan verbind is dat het merendeel van de ouders blijkbaar niet warmloopt voor de aspiraties van hun kind maar ik kan het mis hebben.

Misschien omdat ze blij waren dat je eindelijk van je depressieve luie reet afkwam.:p(no hate)
En niet jelly btw.

Jou geloof ik sws niet als ik die posts over je moeder lees in het verpeste dag topic.

Dan ben je eerder uitzondering dan regel denk ik.
Er zijn hier namelijk genoeg topics en posts te vinden van jongere thuiswonende leden die zich beklagen over het gebrek aan begrip en medewerking van hun ouders, of dat nou de contributie van de sportschool betreft, het gebruik van supplementen, het voedingsschema, de extra boodschappen of wat dan ook.
De conclusie die ik daaraan verbind is dat het merendeel van de ouders blijkbaar niet warmloopt voor de aspiraties van hun kind maar ik kan het mis hebben..
Is niet tof idd, maar als ze het zo erg vinden werken ze ervoor en betalen ze het toch zelf?

Is niet tof idd, maar als ze het zo erg vinden werken ze ervoor en betalen ze het toch zelf?

Het probleem is niet alleen van financiele aard, gebruik voor de grap eens de zoekfunctie en typ in 'ouders'.
Van de 100 topics gaan er denk ik 70 over ouders die niet meewerken op wat voor manier dan ook.

Het probleem is niet alleen van financiele aard, gebruik voor de grap eens de zoekfunctie en typ in 'ouders'.
Van de 100 topics gaan er denk ik 70 over ouders die niet meewerken op wat voor manier dan ook.
Deden mijnes eerst ook totaal niet, maar op een gegeven moment trokken ze wel bij toen ze gewoon zagen dat ik altijd naar de gym ging door weer/wind etc. Misschien ook wel geluk gehad want nu betalen ze en koken ze me voer zelfs, avond eten dan (:

Deden mijnes eerst ook totaal niet, maar op een gegeven moment trokken ze wel bij toen ze gewoon zagen dat ik altijd naar de gym ging door weer/wind etc. Misschien ook wel geluk gehad want nu betalen ze en koken ze me voer zelfs, avond eten dan (:

Sowieso dit

Terug
Naar boven