Fitness Seller

Volg kiki84 in zijn cut ZONDER supplementen/vetverbranders!

kiki84

Advanced Bodybuilder
Waardering
11
Om te beginnen een stevige groet aan al mijn oude (en hopelijk ook nieuwe toekomstige;)) vrienden hier op het forum. Ik ben een tijdje weggeweest, maar nu ben ik dus terug!

Ik heb mij de laatste dagen beperkt tot het lezen van enkele supplementenlogs. Daarin is mij opgevallen dat er nog steeds veel mensen zijn die nog nooit getraind hebben en wanhopig naar supplementen willen grijpen. Nu de zomer eraan komt willen veel mensen er lekker droog en afgetraind uitzien. Het is dan ook niet geheel onlogisch dat veel mensen (die nog nooit getraind hebben) op zoek zijn naar een goede vetverbrander. Laat er geen misverstand over bestaan: er zijn supplementen die wel degelijk werken, maar ze zijn vooral bedoeld om de 'die hards' over 'dode punten' heen te helpen. Het te snel naar supplementen grijpen is een afknapper en een rem op weg naar succes!

Vandaar dat ik mijn eigen trainingslog hier opstart. Ik weeg nu 83 kg en het is de bedoeling om toch wat gewicht (lees: vetmassa) te verliezen in de komende twee maanden (ik plak er geen streefdoel op, ik zie wel waar ik uitkom over twee maanden). Ik hoop hiermee wat mensen te kunnen motiveren om hetzelfde te doen als mij, nl. vooruitgaan zonder gebruik van supplementen/vetverbranders, maar drijvend op enthousiasme, wilskracht en een goed eetschema. Hopelijk kan het binnen twee maanden als voorbeeld dienen voor de wanhopige mensen die denken dat vetverbranders de enige uitweg zijn in een goede cut...

Voor een goed begrip: ik ben zeer vertrouwd met goede eetschema's en ben ook vertrouwd met tal van oefeningen (zie mijn sticky's hierover). Aan beginnelingen raad ik dan ook aan om zich hier eerst in te verdiepen. Op dit forum vind je er ook heel bruikbaar materiaal over!

Ik zal dus geen supplementen of vetverbranders gebruiken en zal dagelijks weergeven wat ik eet, welke training ik doe,...en op tijd en stond eens een foto erbij ook. Mijn training zal bestaan uit cardio en krachttraining.

Ik heb er allesinds veel zin in en het doet deugd om nog eens te kunnen posten op dit forum!!!
:p

Ook net gestart zonder supps of aas:D

Succes man!

Terug
Naar boven