noppes
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 0
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
klaas zei:tis 3 weken drol op 100mg..en daarna 5 weken dbol op 60mg...is maar 2 weken meer dan wat normaal aan oraals wordt genomen..
@dnp wats undestor?
yep mijn fout..dennis88 zei:Met je toch beter lezen , ik heb het over wat hij al gedaan het staat er toch echt.
Gruwelijk Testo, krijgen we pics te zien van het resultaat?Testo zei:Mijn kuur is wat simpeler alleen liggen de doseringen iets hoger.....ik zit op 2gr testo en 1 gr deca met 10iu hgh per dag en dat voor een lange tijd...12 weken is wat aan de korte kant als je hgh gebruikt,bro.

Black Knight zei:Gruwelijk Testo, krijgen we pics te zien van het resultaat?![]()
Een 'meet and greet' andersTesto zei:Wie weet....ben niet zo van de foto's dus voorlopig zowiezo niet,bro.

Testo zei:Stats?
Ik vind ook dat je teveel onzinnige dingen stacked,kerel.
Waarom Undestor?
Troep waar je weinig aan hebt imo.
Waarom winnie tabs en oxy/dbol tegelijkertijd?
En de redenering over minder hgh omdat je igf gebruikt volg ik ook niet helemaal?
Ik denk dat je stats wel ok zijn naar dit kuurtje kijkende maar ik zou het zelf compleet anders doen.
Mijn kuur is wat simpeler alleen liggen de doseringen iets hoger.....ik zit op 2gr testo en 1 gr deca met 10iu hgh per dag en dat voor een lange tijd...12 weken is wat aan de korte kant als je hgh gebruikt,bro.

noppes zei:Kan je eens wat meer vertellen over het cutten met DNP?
Waarom denk jij dat nolva het enigste middel is om te gebruiken als anti-e?DNP zei:waarom geen anti-e ? Je gaat IGF opspuiten en daarna ga je je IGF levels naar beneden halen door tamoxifen te gebruiken ?! Ik dacht het niet !

DNP zei:
!!! Welk advies zouden jullie dan geven aan een wedstrijdatleet van 80 kg !!!!!!!!!!