Fitness Seller

volgend kuurtje

Kan je eens wat meer vertellen over het cutten met DNP?

klaas zei:
tis 3 weken drol op 100mg..en daarna 5 weken dbol op 60mg...is maar 2 weken meer dan wat normaal aan oraals wordt genomen..

@dnp wats undestor?

Met je toch beter lezen , ik heb het over wat hij al gedaan het staat er toch echt.

Ik lach me dood als DNP een mannetje is van 90-100kg. (zal wel niet maar geef dan eens je stats?) En als hij ook nog eens redelijk jong is gaat het helemaal nergens over....t*ring wat een kuurtje. Snap niet dat je zoveel tabs gebruikt. Als je die nu eens weg laat (of bijv alleen dbol) en de hgh minimaal 20 weken neemt zou het al iets beter uitzien. Ik denk niet dat zoveel verschillende AS een grote meerwaarde heeft, alleen qua bijwerkingen misschien.

Éen woord: dwaas

Testo zei:
Mijn kuur is wat simpeler alleen liggen de doseringen iets hoger.....ik zit op 2gr testo en 1 gr deca met 10iu hgh per dag en dat voor een lange tijd...12 weken is wat aan de korte kant als je hgh gebruikt,bro.
Gruwelijk Testo, krijgen we pics te zien van het resultaat? :)

Wie weet....ben niet zo van de foto's dus voorlopig zowiezo niet,bro.

No problem.....you can meet me anytime you want.

De 18e ben ik op Ryu zn afscheidsfeessie dus....

Testo zei:
Stats?

Ik vind ook dat je teveel onzinnige dingen stacked,kerel.

Waarom Undestor?

Troep waar je weinig aan hebt imo.

Waarom winnie tabs en oxy/dbol tegelijkertijd?

En de redenering over minder hgh omdat je igf gebruikt volg ik ook niet helemaal?

Ik denk dat je stats wel ok zijn naar dit kuurtje kijkende maar ik zou het zelf compleet anders doen.

Mijn kuur is wat simpeler alleen liggen de doseringen iets hoger.....ik zit op 2gr testo en 1 gr deca met 10iu hgh per dag en dat voor een lange tijd...12 weken is wat aan de korte kant als je hgh gebruikt,bro.

Damn, lekker kuurtje man! :eek:

Ramgek... dit is een kuur voor de profs en wil je zo ooit de top bereiken kan je het wel vergeten met zulke dwaze doseringen en zoveel orals .
maar ja wat andere al zeiden totaal geen meerwaarde en jammer van je zure centen... in ieder geval hou een log bij ben wel zeer verdiept wat er komen gaat en hoe je er op zult reageren ....

• Topic Starter Topic Starter
waarom geen anti-e ? Je gaat IGF opspuiten en daarna ga je je IGF levels naar beneden halen door tamoxifen te gebruiken ?! Ik dacht het niet ! Inderdaad is 3 weken Anadrol en dan stoppen met oxy en overstappen naar de D-bol. Zelfs 12 weken D-bol 100mg heb ik geen last van. Misschien al geluk gehad, ik weet het niet maar voelde me steeds goed en bloeduitslag was telkens prima. De Undestor en winstrol TABS !! dienen ter ondersteuning van de kuur omdat zij zich aan het SHGB hormoon binden en er daardoor voor zorgen dat er meer "vrij" testosteron in je lichaam zit die kan worden gebruikt voor spiergroei. terwijl er anders al een deel verloren gaat omdat de testosteron zich voor een stuk aan het SHGB bindt. 50mg is misschien niet nodig en heb het ondertussen al aangepast naar 25mg. Proviron gebruik ik bij elke kuur en merk een heel groot verschil na de kuur. je testes herstellen zich veel sneller.

DNP zei:
waarom geen anti-e ? Je gaat IGF opspuiten en daarna ga je je IGF levels naar beneden halen door tamoxifen te gebruiken ?! Ik dacht het niet !
Waarom denk jij dat nolva het enigste middel is om te gebruiken als anti-e?
Hiervoor gebruik je normaal femara/aromasin/arimidex....

;)

oeps en daarbij vergeten te vermelden zijn erbij die je igf-1 spiegels doen laten stijgen met 25 %...

Teveel van 't goeie. Bepaalde zaken gaan elkaar tegenwerken. Elf (11!) producten tegelijkertijd gebruiken, hier is iemand bezig die denkt: Hoe meer variatie des te beter.

En dan de HGH 12 weekjes pakken, zonde van je geld, dat is veel te kort.

Ik ben benieuwd naar je stats. :D

• Topic Starter Topic Starter
1,72m, 28jaar momenteel rond 88kg en 10% BF maar zal nog af gaan want zit in m'n tweede dag DNP. Ik kom van 106kg en 5%BF maar ben dan teruggezakt naar 62kg en 13%BF door een motorongeluk waardoor ik 3,5 jaar niet heb kunnen trainen.Train nu terug sinds zomer vorig jaar(zonder kuur) en wil graag m'n oude vorm terug, behalve m'n benen omdat ik die niet meer goed kan trainen en eigenlijk niet meer mag trainen van de dokter.
Geven jullie zo je mening en advies, aan de hand van stats en vooral op gewicht :eek: !!! Welk advies zouden jullie dan geven aan een wedstrijdatleet van 80 kg !!!!!!!!!!

Terug
Naar boven