AndroidHealthClinic

Volkorenmeel rauw eetbaar?

zjeng

Novice
Waardering
0
Ik eet de laatste tijd regelmatig pannenkoeken omdat er best wat calorieën en eiwitten in zitten, dus onlangs vroeg ik me tijdens het bakken het volgende af: kun je een beslag van meel / melk ook gewoon opdrinken zonder het te bakken?

Of is dat niet zo zinnig, ik heb namelijk ooit ergens gelezen dat je aardappels bijv. juist moet koken omdat je ze anders niet goed kunt verteren en er dus weinig calorieën uit haalt.

Waarom zou je dat doen?

Pannenkoeken zijn toch stukken lekker joh.

Ik eet de laatste tijd regelmatig pannenkoeken omdat er best wat calorieën en eiwitten in zitten, dus onlangs vroeg ik me tijdens het bakken het volgende af: kun je een beslag van meel / melk ook gewoon opdrinken zonder het te bakken?

Of is dat niet zo zinnig, ik heb namelijk ooit ergens gelezen dat je aardappels bijv. juist moet koken omdat je ze anders niet goed kunt verteren en er dus weinig calorieën uit haalt.

Ik weet het absoluut niet zeker maar het lijkt me om de een of andere reden niet erg gezond. Of iig buikpijnveroorzakend. :p

Gooi dan wat brinta in je shaker, als je te lui bent om pannekoeken te bakken.

zijn die kant en klaren dingen ook goed? bespaart veel tijd :p

die kant en klare zitten vaak vol met stoffen die je niet binnen wilt krijgen

boksen.gif

Oke, dus een nee heb gister lekker pannekoeken voor de heleweek gemaakt dus dacht al zo iets

zit er niet heel veel vet in een pannekoek??

Terug
Naar boven