AndroidHealthClinic

Volle kwark wel goed voor slapengaan?

tbeest

Competitive Bodybuilder
Waardering
76
Ben gewoon van magere/halfvolle kwark te eten maar sinds gisterenavond heb ik volle kwark gekocht (ben aant bulken)

moet zeggen heb net zo'n bak binnen en heb echt een opgeblazen gevoel

Het gezegde luidt ook: "Eet 's morgens als een keizer, 's middags als een burger en 's avonds als een bedelaar"

Ik eet er ook een 30 gram noten bij, omdat het moet, m'n ouders zeggen als ik zo blijf eten dat ze mij gaan laten opnemen :o

En wat is je vraag nu precies?

• Topic Starter Topic Starter
En wat is je vraag nu precies?

Staat in titel

Is het wel goed volle kwark voor het slapengaan, dat je met zo'n volle maag en vol gevoel in bed kruipt?

Is het niet beter ze 3 uur voor slapen te eten ofzo? Of terug overschakelen naar magere/halfvolle kwark?

Ben gewoon van magere/halfvolle kwark te eten maar sinds gisterenavond heb ik volle kwark gekocht (ben aant bulken)

moet zeggen heb net zo'n bak binnen en heb echt een opgeblazen gevoel

Het gezegde luidt ook: "Eet 's morgens als een keizer, 's middags als een burger en 's avonds als een bedelaar"

Ik eet er ook een 30 gram noten bij, omdat het moet, m'n ouders zeggen als ik zo blijf eten dat ze mij gaan laten opnemen :o

Geef me jouw adres, ik stuur je een gratis krat volle kwark op :D

Staat in titel

Is het wel goed volle kwark voor het slapengaan, dat je met zo'n volle maag en vol gevoel in bed kruipt?

Is het niet beter ze 3 uur voor slapen te eten ofzo? Of terug overschakelen naar magere/halfvolle kwark?

Je wordt er niet dikker van als je voor t slapen wat eet dus in die zin niet. Ik slaap zelfs vaster met n volle maag. Heb je er last van dan?

Je wordt er niet dikker van als je voor t slapen wat eet dus in die zin niet. Ik slaap zelfs vaster met n volle maag. Heb je er last van dan?

Beetje maar is misschien gewoon omdat ik nog maar net overgeschakeld ben, lichaam zal wellicht nog moeten wennen

maar dus kan geen kwaad een hele pot volle kwark eten en dan slapen

Beetje maar is misschien gewoon omdat ik nog maar net overgeschakeld ben, lichaam zal wellicht nog moeten wennen

maar dus kan geen kwaad een hele pot volle kwark eten en dan slapen

Zover ik weet althans niet je hebt gedurende nacht trage eiwitten wat goed is dus lijkt mij niets mis mee! Zal inderdaad ff wennen zijn voor je maag anders gewoon weer halfvolle eten niet?

klopt lekkah

Door dat vet wordt je maag sowieso langzamer geleegd dus winwin. Ik werk voor een avond hardstyle ook altijd een halve kilo volle kwark naar binnen. Kan je even op door.

Voedingswaarde gecheckt? Volle kwark die ik zie in supermarkten bevat vaak 5-6gr eiwit tegenover 8-10 bij magere (en dan is volle kwark ook nog 50% duurder). Ik zou gewoon die noten erbij blijven vreten, of een andere bron van vet erbij als je de opname wat wil vertragen

Voedingswaarde gecheckt? Volle kwark die ik altijd zie in supermarkten bevat vaak 5-6gr eiwit tegenover 8-10 bij magere (en dan is volle kwark ook nog 50% duurder). Ik zou gewoon die noten erbij blijven vreten, of een andere bron van vet erbij als je de opname wat wil vertragen

Lekker gewerkt bro?

Terug
Naar boven