AndroidHealthClinic

volume borst

vertel eerst eens hoe je training er nu uitziet

• Topic Starter Topic Starter
(ben nog niet zo goed met benamingen)

Ik doe DB bench press , gewone bench press

en dan flyes en op de kabelmachines , maar op de kabelmachines doe ik overal het maximum dusja ...

DB press = 30 kg x2 , 3 setjes van 12

gewone bench press is nog niet zo hoog , nog maar 3 maand mee bezig 65 kg , 3 setjes van 10

Laatst bewerkt:
Synthol, gegarandeerd succes!

Het is voor iedereen anders, de 1 zn borst groeit als kool en de ander moet er net ff wat meer moeite voor doen.

Ik raad altijd veel incline aan..

Ja ik hoor ook bij de mijn-borst-wil-niet-groeien-potverdomme club.

bovenkant borst is ook voor mij een probleem.

Ik geloof dat het ook een beetje genetisch bepaald is. Maar sws afwisselen is belangrijk

Benchpress
Incline benchpress
Dumbbell flyes
Cable crossover

deze doe ik en met flyes ook steeds het bankje verstellen na elk setje. En als je denkt met bench kom ik niet echt meer verder dan doe je een keer DB press ipv bankdrukken.
En een beetje stoeien met reps omgekeerde piramide ofzoiets.

Pullover, Chest Press, opdrukken..

• Topic Starter Topic Starter
opdrukken , lol wie doet er dat nu nou nog als je een abo hebt ? ;)

ik doe bp, butterfly, dumbbell incline chest press en opdrukken (niet vaak :P)
zou genoeg moeten zijn :)

gewoon doortrainen man, je bent nog mager. als er 10 kg bij is, staat alles er vast veel buffer bij.

Gewoon flat benchen geeft mijn borst de meeste massa, maar ook af en toe incline om de borst mooi rond te maken en vol aan de bovenkant

Hoe krijg ik wat meer dikte in men borstspieren ?

Trainingstips ...

grtz_

Net een vraag zoals hoe krijg ik een dikke biceps... Gewoon op massa trainen. Iedereen reageert anders op oefeningen en hebben andere genen. De ene persoon krijgt sneller een dikkere borst dan een andere persoon. Hoe meer massa je hebt hoe dikker je borst natuurlijk...

Terug
Naar boven