MuscleMeat

Voor de Arnold Schwarzenegger fans

Anoniem300920

Advanced Bodybuilder
uitgeschakeld
Waardering
83
Schwarzenegger mogelijk weer op witte doek te zien

Arnold Schwarzenegger, de gouverneur van de Amerikaanse staat Californi, is in mei mogelijk weer op het witte doek te zien. Filmmaatschappij Warner Bros. praat met de voormalige acteur over een rolletje in de nieuwe actiefilm Terminator Salvation, meldde de Los Angeles Times vandaag. In deze film speelt Christian Bale de hoofdrol.

Schwarzenegger heeft ingestemd met een rol, zo lang hij zelf maar niet voor de camera hoeft te staan. "Ik heb duidelijk gemaakt dat ik geen tijd heb om een film te maken", aldus de gouverneur. "Maar ik kom de filmmakers graag tegemoet als zij het technisch kunnen realiseren."

De filmstudio wil scnes van Schwarzenegger uit een eerdere Terminator-film verwerken in de nieuwe productie, waarin hoofdrolspeler Bale als de nieuwe Terminator wordt voorgesteld. "Ik vind het cool dat er een vervolg komt", aldus de vroegere actieheld.

Het is geen nieuwe rol. Echter, toch nog een beetje Arnold Schwarzenegger in 2009/2010.

moeten ze Bale wel even vol spuiten, want het is wel de terminator!
anders gegarandeerde faal film, zoals die k*t dragonball shit.

jonge meisjes versieren :D

Arnold-Schwarzenegger-and-daughter-Christina-2.jpg

Jij als Arnoldfan moet weten dat dat zijn dochter is. :rolleyes:

Jij als dbb-er moet natuurlijk weten dat dat een grap was. :o
Ik zou ze dochter wel hitten hoor als ik eerlijk ben.

Maar maak er even een poll van, kijken hoeveel mensen verwachten dat deze film een flop gaat worden.

Wel awesome dat er nog een thermometer film komt :D

Ik vind Bale nou niet echt een toffe acteur, dus ben benieuwd.

Wel awesome dat er nog een thermometer film komt :D

Net zoals met elke film waarvan al tig delen zijn geweest, bijvoorbeeld Fast and Furious, gaat het puur om de filmtitel en de domme mensen die alleen daarom al denken dat hij net zo goed wordt als de vorige delen, dus wees niet verbaasd als het een k*tfilm wordt.

Net zoals met elke film waarvan al tig delen zijn geweest, bijvoorbeeld Fast and Furious, gaat het puur om de filmtitel en de domme mensen die alleen daarom al denken dat hij net zo goed wordt als de vorige delen, dus wees niet verbaasd als het een k*tfilm wordt.

+1, net als de predator films, maar ook de terminator films, alleen die waarin arnold speelt zullen geweldig zijn :D

Al word die film fantastisch goed, hij zal me niet bevallen omdat het niet gepast is zonder arnold.

+1, net als de predator films, maar ook de terminator films, alleen die waarin arnold speelt zullen geweldig zijn :D

De enige reden waarom ze Arnold in die film gaan plaatsen is zodat meer mensen erheen gaan, net zoals dat ze de geweldige Vin Diesel etc, weer terug gooiden in FaF, omdat de delen ervoor k*t waren dus denken ze dat een film meer aan slaat met duurdere acteurs die het succes in de eerste instantie maakten. Wat logisch is, maar ik trap daar niet in, en ik ga er zeker ook geen bioscoopje voor pakken :D

Alsof acteurs wat uitmaken, als ie goed is is ie goed en is 't een k*tfilm dan is 't een k*tfilm ;)

Ik vind Bale nou niet echt een toffe acteur, dus ben benieuwd.

+1

heeft een arrogante kop

'american psycho' was 'm op het lijf geschreven, maar in de rest van z'n films zie ik veel overacting... om niet te zeggen ronduit slecht acteerwerk.

+1

heeft een arrogante kop

'american psycho' was 'm op het lijf geschreven, maar in de rest van z'n films zie ik veel overacting... om niet te zeggen ronduit slecht acteerwerk.

Indd, dat stemmetje ook bij TDK, daar ergerde ik me echt kapot aan in die film.

Terug
Naar boven