MuscleMeat

Voor de mensen die nog niet weten hoe je het best spiermassa kan opbouwen

nou veel nieuws staat er niet in niks volgens mij

• Topic Starter Topic Starter
ll

Laatst bewerkt:
greetz

Er zijn wel een paar essentielezaken aan te passen , als je aan een verhouding van Kh, E, en V op 55/25/20 gaat trainen ga je niet veel massa opbouwen , ga eerder voor 45/40/15 op niet trainingsdagen en 50/30/20 op trainingsdagen , MAW. een stuk hoger in de eiwitten , dan als tweede punt , voor de training een shake met 20gr prot. en een eetlepel pindakaas en onmiddelijk na de training ( op de sportschool nog voor het douchen ) een shake met 40gr prot. en een appel , voeg dit toe met hetgeen hierboven en alles zal een stuk vlotter gaan ;)

ga eerder voor 45/40/15 op niet trainingsdagen en 50/30/20 op trainingsdagen , MAW. een stuk hoger in de eiwitten ,
Ik denk dat je hier een punt mist. Er staat in de beginpost:
'Eet 2 gram (magere) eiwitten per kg lichaamsgewicht.'

De totale hoeveelheid eiwitten veranderd niet door die verhoudingen, je hoeveelheid KH en VT veranderen slechts.

Wel interessant stukje, maar ik vind dat het moeilijk is te bepalen wanneer je gaat cutten of, zoals hierboven, flink gaat bulken. Heb momenteel wel een aantal kilo's teveel die ik er graag af wil. Wat zouden jullie doen? Dit er eerst aftrainen en vervolgens bovenstaand advies volgen?

Wel interessant stukje, maar ik vind dat het moeilijk is te bepalen wanneer je gaat cutten of, zoals hierboven, flink gaat bulken. Heb momenteel wel een aantal kilo's teveel die ik er graag af wil. Wat zouden jullie doen? Dit er eerst aftrainen en vervolgens bovenstaand advies volgen?

idd vraag ik me ook af goede vraag

bulken met paar keer per week cardio?

clean bulken?

wat je zelf wilt he als je er niet mee zit dat je wat extra kilotjes vet hebt kan je gewoon gaan bulken anders cutten he

• Topic Starter Topic Starter
ll

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven