AndroidHealthClinic

Voor de metalheads !!!

wa speelde je unclez? 5150?
And get your asses back together met een andere drummer man en boks nog es n full in elkaar.
Voeg me anders toe op msn, zend ik je m dan door.

in januarie wordt onze full gemasterd(@hertz)

Builder, er zijn ZAT groepen waarvan je live de snare NIET hoort.
1. omdat de drummer erop wrijft
2. PA-boy slaapt.

FTC is n pretty goed videogeluid

Ik ben effe niet meer mee. Waarin speelt Unclez?

Wij met Invictrius. Kvind het gelijk jammer dat onze optredens maar niet vorderen. En we krijgen gelijk ook zo weinig support van de metalscene. Buiten bij hardcore hier wordt alles zo gehyped en is alles vriendjespolitiek en wij ons maar sufspelen op repetities en zo goed mogelijk verbeteren en ik vind dat we behoorlijk goed bezig zijn zelfs.

Kan jullie gerust wel es een guitar pro 4 nummertje doorsturen met drum en gitaar en alles erop, wel geen stem. Om gedacht te hebben van 1 van onze niieuwe nummers.

Spelen nu ook met triggers maar wss gaan we de snare ook nog wel triggeren zodanig hij altijd wel te horen valt bij blastbeats.

snare triggeren trekt imo op nix

Unclez speelde in Pyaemia. They fokn ruled!
Geen tabs unclez? Anders dat wordt een Pyaemia-covertje :D

Mongsky; welkom in de Belgische metalscene.

snare triggeren trekt imo op nix

Unclez speelde in Pyaemia. They fokn ruled!
Geen tabs unclez? Anders dat wordt een Pyaemia-covertje :D

Mongsky; welkom in de Belgische metalscene.

Ah ok sorry was effe vergeten. Wist dus al dat hij in Pyaemia speelde. Was een vette band idd. Maar Gorgasm ook hoor ;) gelukkig bestaan die ook nog hehe.

En ja welkom, i know. www.deathmetal.be is wel al een grote organisatie maar toch het blijft niet hetzelfde als in de hardcore wereld.

2min zoeken en hoppa
mongsky's myspace gevonden

uit privacy respect post ik hem ni :)

Zal je over n tijdje mss es wat vertellen(tis nu nog nie zeker)

Mongsky's myspace...? ik heb dat enkel, er is enkel 1 van de band en dat is dit:

www.myspace.com/invictrius

maar een eigen myspace heb ik niet, is wss van iemand anders die mijn naam gestolen heeft hehe :D

Ben hier naar Vehemence aan het luisteren, beestige death en zo jammer dat ze gestopt zijn!

Builder, er zijn ZAT groepen waarvan je live de snare NIET hoort.
1. omdat de drummer erop wrijft
2. PA-boy slaapt.

Dat wil niet zeggen dat alleen snare horen wel goed is :D

Maar idd, gemiddeld is het snare geluid om te janken in kleine clubs, evenals het bassdrum geluid, dat vaak véél te hard staat.
PA boys, tja, zelf zo'n 10 jaar dat werk gedaan als hobby, maar 90% van die lui vertrouw ik mn cd speler nog niet toe :D

idd, en je moet ook wel een man van da vak hebben en niet iemand die rock doet, want als je dan met pyaemia-stuff komt aandrave weet de man nie meer wat doen, en maakt ie dr soms n feedbackzootje van(meegemaakt) :)

Mongsky's myspace...? ik heb dat enkel, er is enkel 1 van de band en dat is dit:

www.myspace.com/invictrius

maar een eigen myspace heb ik niet, is wss van iemand anders die mijn naam gestolen heeft hehe :D

Ben hier naar Vehemence aan het luisteren, beestige death en zo jammer dat ze gestopt zijn!
Pet af voor die gast z'n stem trouwens,doet me hard aan chris barnes denken.

idd, en je moet ook wel een man van da vak hebben en niet iemand die rock doet, want als je dan met pyaemia-stuff komt aandrave weet de man nie meer wat doen, en maakt ie dr soms n feedbackzootje van(meegemaakt) :)

breek me de bek niet open :roflol:

• Topic Starter Topic Starter
De zomer lijkt nog zo ver weg , toch zijn al enkele namen bekend voor Graspop Metal Meeting 2007

Therion
Tiamat
Amon Amarth

...

calcification zit jij op dm.be mss?

• Topic Starter Topic Starter
ik kijk en lees daar veel ja, maar zelf ben ik daar géén forumlid ;)

Terug
Naar boven