AndroidHealthClinic

Voor de metalheads !!!

oh boy I HATE the gay portnoy.
Ego-ventje. Rest kan wel goed spelen!
maar dit vind ik geen metal meer, soms heeft het meer weg van n circus dan wat anders.

behemoth, slaves shall serve
YouTube - Behemoth - slaves shall serve

Hahaha,
mezelf op YouTube gevonden :D

Klote-kwaliteit, maar grappig dat iemand dat online heeft gezet.
Pyaemia @ Brutal Assault 8

Those were the days... :treuren:

klinkt alleszins ****in' heavy dude !!!

'Brutal Assault' : de vlag dekt de lading ;)

Pyaemia sounds quite nice. Didn't know them.

ow shit, ja ik was nog in het engels aan het praten na het posten op deathmetal.be waar je engels moet posten hehe! :D

Wij hebben nog met iconoclasm en oceans of sadness gespeeld.

Crimson Falls zeker checken, bassist is een maat van me die vroeger een tijd bij ons gespeeld heeft. Vette metalcore met deathmetal invloeden.

Hehehe, thanx!

Jammer genoeg bestaan we al niet meer door een chronische blessure van onze drumlaaf :'(

Pyaemia sounds quite nice. Didn't know them.

ow shit, ja ik was nog in het engels aan het praten na het posten op deathmetal.be waar je engels moet posten hehe! :D

Wij hebben nog met iconoclasm en oceans of sadness gespeeld.

Crimson Falls zeker checken, bassist is een maat van me die vroeger een tijd bij ons gespeeld heeft. Vette metalcore met deathmetal invloeden.

Crimson falls heb ik vorig weekend gezien en ik vond de nr's van de nieuwe pakken beter dan de mcd,goed bezig die gasten trouwens.

Jip die zijn zeker en vast goed bezig!

attn unclez: ja die blessures. daar vrees ik ook altijd voor als onze drummer gaat skiën :D

Idd,die blessures. Wij hebben zo een bassist die al 3keer onder het mes is geweest aan zijn pols,nu heeft hij de zenuw eraan laten weghalen zodat hij er toch niks meer van voelt als hij hem aan het vernken is:)

uncLez jij bent diegene die centraal staat aan 1:30 min. in dat filmpje van gorgasm? Ziet er buff uit! respect :thumb:

you played in pyaemia? Nice man. Jullie gezien in Kuurne en in Desselgem. We kwamen maar voor jullie. Maar Vet, Vet, Vet!!
ligt hier nog vaak te draaien.
Kdenk da k weet wie je bent. Die 2de gitarist, right?
yes yes, I was a fan of pyaemia. Robbe waz the shit!
jammer dat ze gestopt zijn.
btw sommigen van hen zitten nu in arsebreed?

Jah, da klopt :) Tof om te horen, man!
Onze eerste bassist en onze zanger/gitarist zitten beiden in Arsebreed ja, samen met wat Disavowed-leden.

@ UncleZ:

NA het zien van het filmpje ga ik alles op alles zetten voor die amp :D

Wel jammer dat je alleen maar snare (wel lekkere hakketak snare overigens :D) hoort, maar bij zulke ruige muziek horen ruige amps.

die zitten/zaten in excess, niet? ff n mp3tje gehoord, hallo lekker!

heb nog een bootlegvid staan van jullie, gefilmd van aan jouw kant :)

Yep, zijn op dit moment de laatste mixing en mastering loodjes aan het leggen aan een nieuwe schijf.

Heh, digitaliseer die bootleg eens ;)

@BuilderB: Jah, het is uiteraard een redelijk ruige amp :D
Laat maar horen wanneer je denkt er klaar voor te zijn en of je na een testje in een muziekzaak ofzo zeker weet dat ie gaat kunenn wat jij er van verwacht (hetgeen ik niet erg in twijfel trek, trouwens)

Terug
Naar boven