XXL Nutrition

Voor de metalheads !!!

• Topic Starter Topic Starter
Machine Head :thumb:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Zaterdag 30 september ben ik te vinden in Hof ter Lo in Antwerpen voor Blind Guardian en Astral Doors!

BlindGuardian002.jpg

Nog wat metalpics...

Berserk

Festivalleke

Rob G zei:

En mijn lijst wordt steeds langer ;)

Ik ben meestal een half hard gekookt eitje, met momenten een hard gekookt eitje en zo nu en dan ook een zacht gekookt eitje.

Ik hou gewoon van eieren

Lol, deze vind ik net op mijn ouwe webstek. Toen was ik nog stoer enzo, de lange manen zijn ondertussen enkele jaren verleden tijd :)

Lijkt meer dan het is, helaas...
Belichting en een laag spek doen een hoop :o

@ uncLez

In wat voor een band speel jij of heb je gespeeld ?
Ken jij Dissect nog van vroeger (is band van NL geweest) ?
swallow swouming mass ...

Dissect ken ik nog wel... Wel lang geleden.. phew :)

Ik speelde in Pyaemia.
Voorbeeldje: [Link niet meer beschikbaar]

Is volgens mij een ruwe master van een nummer voor het op cd ging. Effe geript van de site van ons voormalig label, geen ander materiaal aanwezig hier :)

Bruut werkje !!!

Heb onlangs op myspace "Brutus" ontdekt...
Ook van NL
Wat n varkens zeg...

Tja nummers zoals vleespomp,darmschurft,slachtbeest
doen dan ook al het ergste vermoeden ;)

zo opent 'vleespomp' ...

Een daverend -borrelend in mijn paal- orgasme -dient zich aan-
Terwijl mijn ballen -botweg onbeschoft- tegen je billetjes slaan
......

:)

Jah, die ken ik ook wel. Zaten bij hetzelfde label :)

uncLez zei:
Dissect ken ik nog wel... Wel lang geleden.. phew :)

Ik speelde in Pyaemia.
Voorbeeldje: [Link niet meer beschikbaar]

Is volgens mij een ruwe master van een nummer voor het op cd ging. Effe geript van de site van ons voormalig label, geen ander materiaal aanwezig hier :)

Cool ken de band!
Mag ik hier ook even mijn band promoten haha! we hebben onlangs nog onze eigen MCD zelf gereleased.

[Link niet meer beschikbaar]

nummers zijn online te beluisteren

We bestaan nog niet superlang. Nummer die we nu gaan brengen zijn behoorlijk bruter en technischer dan diegene die je kan horen maar dat is nu eenmaal de bedoeling om te groeien he!

We moeten in oktober met K*tschurft van nederland spelen :) :) van een naam gesproken haha!

Swat metallers, in de sectie conversatie heb ik een topic geopent voor een songtext van me ivm BB en zou graag wat inspiratie opdoen van andere bodybuilders die al langer in het vak zitten dan mij.

All Shall Perish is idd hard, maar het nieuwe werk valt me wat tegen infeite.
Binnenkort de nieuwe Vader en Suffocation - blazen dus!

Morbid Angel met Headmeat enzo, hehe die mannen wonen niet ver van ons, nog staan zwijnen met hen op Graspop :)

@ Mongsky

Succes met je band!
Heb net s jullie site gecheckt, klinkt vet.
Alé wellicht zie ik je wel in Sint Lievens Houtem dan é ;)

Hi,

Nieuwe poster, maar ook een metal fan. Ik hou voornamelijk van grindcore en death. M'n favoriete bands zijn Nasum, Behemoth, ****...I'm dead, Necrophagist en Cephalic Carnage.

Tja cannibal corpse, na 10+ jaar op het podium nog steeds dezelfde, slome, op elkaar lijkende riffs. Behoorlijke gemiddelde metal band, maarja ze zijn oud en krijgen daar respect voor, lucky hoor anders stonden ze in achteraf kroegen te spelen.

Ik zie net Mongsky z'n signature en ik moet zeggen dat ik Dying Fetus ook erg kan waarderen. Ik vind het nummer kill your mother/rape your dog echt cool, een van m'n favoriete lyrics: you god-damned b*ch, ****ing clueless
kill your mother rape your dog

Een gerelateerde vraag: Zijn er bodybuilders met lang haar, want ik zie voornamelijk military cuts eigenlijk. Mijn haar is zelf longish en moet lang worden. Tja je haar laten groeien is net zo als bb, geduld.

Greets,
Escape

Mja Cannibal Corpse een 'behoorlijke gemiddelde metal band'. Ze spelen toch wel effkes retestrak en weten me al altijd te boeien. The Wretched Spawn was goed maar te zuiver maar hun nieuwe Kill maakt toch wel zeer veel goed!

Nu swat mening per mening natuurlijk.

Dying Fetus kan ik ook echt bekoren, damn wat zijn ze goed. Ik ben benieuwd hoe het zal worden met die nieuwe drummer van hen.

Genoeg Nederlanders hier é, hoe gaat het eigelijk nu met SINISTER ?
Treden ze een beetje op daar by jullie?
Hoop ze hier ook nog s aan het werk te zien.

Terug
Naar boven