AndroidHealthClinic

Voor de metalheads !!!

Aja voor de mensen die enkele coole moshfilms willen zien ivm Hardcore check this out:

[Link niet meer beschikbaar]

Een klein half uur van de Guerrilla Warfare Video met bands zoals Everybody Gets Hurt, Ensign, Irate,...

ah hoor die echt niet graag Brutal Truth.
Vroeger een cd van gehad: die met die apen en mensenkop op

totale chaos!

Aah brutal truth.
Extreme conditions demand extreme responses

• Topic Starter Topic Starter
Misschien ook leuk om te posten, je lievelings metalshirt, of je laatste aanwinst, of waar je naar opzoek bent...
Ik zoek original shirt van Atrocity van hun cd 'Hallucinations' en 'Todessehnsucht'
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
atrocity_todessehnsucht.jpg

Laatst onze mcd laten reviewen door www.deathmetal.be:

Review: Invictrius
Written by [79/100] Stino
Saturday, 29 July 2006
INVICTRIUS - The Butcher's Art
Self Financed - MCD2006

butchersart_150.jpg

www.invictrius.be
www.myspace.com/invictrius

+ Knock Knock?
- Who's there?
+ Invictrius!
- Invictrius who?
+ Invictrius, a deathmetal from the Bruges area, presenting their first MiniCD “The Butcher’s Art”.

That’s right ladies and gentlemen, another brutal deathmetal band, it seems they multiply even faster than rabids these days, yet not all of them are worthy of your time. Invictrius tries to be worthy of your time with their 6 tracks long mini and they prove to be worthy to rape my ears. The deathmetal reminds me a bit of our own Headmeat but without the unsane keys. Solid brutal deathmetal with other words, without too much flaws, well.. maybe just one… the lack of originality or the will to innovate (which Headmeat is known for), but I’m getting kind of used to that, so I can conclude that Invictrius is yet another high quality band that might appeal to most of the deathmetal horde nowadays. Ow yeah, Miguel (the vocalist) of the band can be proud of what he did with the artwork, it looks killer!

79/100

Reviewed by Stino
http://www.deathmetal.be

Ooit maakte ik de opkomst van de Death Metal mee na eerst groots Megadeth fanaat geweest te zijn geweest. Ook de Black metal heb ik overleefd en met bijna 30 jaar op de teller neig ik langzaam aan steeds meer naar 'ouwe lullen' metal. Oftewel progressieve symphonische metal. Uiteraard is de bekendste naam Dream Theater, daarnaast bands als Fates Warning, Kamelot, Sonata Arctica, Symphony X, Porcupine Tree, X-Japan und so weiter. Onlangs heb ik van de band Madsworld een paar hele gave nummers gedownload. Heel graag zou ik hun CD's (Evolution en The Urban Village) in eigendom verkrijgen, echter vind ik ze nergens.. :(

Heeft iemand tips hiertoe...? :)

Qua concerten staan bij mij Morbid Angel, Gorefest en Satyricon op het programma en in oktober naar Slayer en naar Maiden.

Mongsky zei:
Aja voor de mensen die enkele coole moshfilms willen zien ivm Hardcore check this out:

Een klein half uur van de Guerrilla Warfare Video met bands zoals Everybody Gets Hurt, Ensign, Irate,...
Zalig filmje man,het stuk van EGH had ik al gezien maar daarvoor niet,thx!

17/08/2006 DEATHMETAL.BE FEST IV Frontline Gent 17:00

SUFFOCATION (tbc) WELKIN FLESHMOULD SERIAL BUTCHER OBSCURA PUTRID INBRED NEVERLIGHT HORIZON

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Suffo ga ik wel in Baroeg kijken, da's iets minder ver rijden dan Gent voor mij ;)

Frontline is wel cool, paar keer gespeeld nog :D Zowel de oude als de nieuwe locatie...

Die GW videos zijn altijd meesterlijk man, met die violent dance mafkezen.

Voor de liefhebber, Misfits komen weer naar Nederland alleen dit keer buiten de randstad geloof ik.

Disturbed komt 23 september hier in Tilburg maar ik zag dus dat Nevermore in het voor programma zat die zijn dus ook echt ruig..

ff linkje naar cd van nevermore

Wie gaan hier overigens ook naartoe?

Weet er soms iemand wat er van phlebotomized geworden is?
Vroeger vond ik dit een waanzinnig goeie groep.
Imense intense suspense is volgens mij een van DE meest vernieuwende albums in het nederlandse death circuit geweest

over vette death uit holland gesproken.
Dissect -swallow sworming mass:cool:

Disturbed komt 23 september hier in Tilburg maar ik zag dus dat Nevermore in het voor programma zat die zijn dus ook echt ruig..

ff linkje naar cd van nevermore

Wie gaan hier overigens ook naartoe?

Nevermore in het voorprogramma van disturbed?? Haha, mja liever visa versa gezien, maar zal toch een toffe avond zijn.

Terug
Naar boven