MuscleMeat

Voor de metalheads !!!

Sinister had je helaas gewoon 10-15 jaar geleden moeten zien...

de nieuwe drummer van Sinister, Paul Beltman, doet onze opnamens.

Het gaat goed met Sinister, ze hebben dit jaar al weer een paar buitenlandse tourtjes achter de rug.

Ik was in een ver verleden frontman van Darkhammer.
Hebben nog op de affiche van Dark Funeral gespeeld.
Werden gevraagd voor voorprogramma van Goddes of desire en voor festival in zuidfrankrijk met Impaled nazarene, cannibal corpse , napalm death en nog een paar maar tis te lang geleden om te herinneren.
Dit is niet doorgegaan omdat we gesplit zijn.
Drummers Girl had a crush on me:rolleyes:
En ze zong backing dus ...
Einde carriere.
Ben daarna nog aangesproken geweest om bas te spelen bij Gallow maar ben er niet op in gegaan.
The weights were calling

Gallow vanuit Brugge of wat? DE MAX! heb nog een cd van hen liggen zelfs. Wij zijn zelf ook van Brugge.

Mongsky zei:
Gallow vanuit Brugge of wat? DE MAX! heb nog een cd van hen liggen zelfs. Wij zijn zelf ook van Brugge.
Torhout of Brugge ja.
Heb nog hun voorprogramma gespeeld in de cactus in Brugge

• Topic Starter Topic Starter
Zijn hier mensen die linkjes kunnen geven ivm reportages over metal , optredens ... (vroeger was zo eens reportage op RTBF, Ned.3, ZDF)

gorgasm zei:
ontdekt dat er op youtube ook filmpjes staan van dergelijke bands? :)

kvind deicide maar n platte bedoening. Glenn benton is zo'n kortzichtig mannetje imo. DVD gezien, boring.

cc al paar x gezien, zanger, gitaristen, bassist, knap, drummer, lachwekkend.

btw jouw nicknaam is anders ook wel niet slecht van muziek! Shit die mannen van Gorgasm zijn geschift lekker bezig!

ik heb hem al binnen Rob. Zal hem morgen ff uploaden! Super cool docu!

zo heb ik trouwens ook een docu over trashmetal...liefhebbers?

Rob, ik hem net in mijn shared folders gezet van Soulseek. Folder heet DOCU.

andere mensen die me willen toevoegen; username= ramonoviets

Tzal wel zijn, thrash metal evenfijn of Death Metal!

Ikzelf ben te vinden voor volgende genre's van het extremere: Death Metal, Thrash, Speed, Grindcore, Heavy Metal, Power Metal, Metalcore, H8000, Beatdown, Deathcore...

mss voor de liefhebbers:

www.myspace.com/screaminsilence
www.myspace.com/getnasty
www.myspace.com/massmurderfantasies

www.myspace.com/masterymetal
www.myspace.com/heathenmetal

www.myspace.com/incarnateuk
www.myspace.com/vitalremains
www.myspace.com/skinless
www.myspace.com/vehemence

1ste rij = beatdown & deathcore
2de rij = thrash (heathen is van nederland en gelijkt zeer veel op metallica)
3de rij = death

klinkt ****ing goed

ramonovietsj zei:
ik heb hem al binnen Rob. Zal hem morgen ff uploaden! Super cool docu!

zo heb ik trouwens ook een docu over trashmetal...liefhebbers?

Hey flex bro! Kan ik hem mooi morgen ff checken. Hij draaid ook op lowlands zag ik vandaag, maarja waarschijnlijk ben ik dan toch zat en niet in staat een film te volgen. Trouwens, nog een lichtpuntje op het lowlands programma: MASTODON!!! :thumbs:

Mongsky zei:
Ikzelf ben te vinden voor volgende genre's van het extremere: Death Metal, Thrash, Speed, Grindcore, Heavy Metal, Power Metal, Metalcore, H8000, Beatdown, Deathcore...

Ik hou eigenlijk van alle metalstromingen, maar black, power en meeste grind vind ik wat minder.

Luister voornamelijk metalcore/death en hardcore laatste tijd ook veel. Verder alles wat gewoon fatsoenlijk klinkt.

uploaden is mislukt. Ik zal nog een poging doen en de link hier zetten als het is gelukt.

Terug
Naar boven