phillyfreezer
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 210
- Lengte
- 1m76
- Massa
- 102kg
- Vetpercentage
- 15%
wat voor muis gebruiken jullie?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
steelseries XAI
intelli 3.0 / 1.1
logitech G500, MX510 / MX 518
En heb er nog een paar liggen.
Zou voor de Xai of voor de mx518 gaan.
1600+ dpi is echt overbodig.
Ik speel zelf ook echt low sens (1.2 + mousefix + windows sens 5) .. veel dpi betekend wel dat je muis 'sneller' is, maar hoe sneller hij word hoe minder secuur hij word.
Daarom zeg ik, 1600+ is overbodig.
Mx518 of XAI nemen bro. G500 kan ook, prima muizen om te gamen.

Ik speel zelf ook echt low sens (1.2 + mousefix + windows sens 5) .. veel dpi betekend wel dat je muis 'sneller' is, maar hoe sneller hij word hoe minder secuur hij word.
Daarom zeg ik, 1600+ is overbodig.
Mx518 of XAI nemen bro. G500 kan ook, prima muizen om te gamen.
dat zijn wel grote muizen die jij noemt, hebt kleine handjes man![]()
Razer copperhead, ik heb er al 4 versleten en zit nu aan mijn 5e waarvan de rechtermuisknop het al half begeven heeft.
Varierend van rood/groen en blauw.
Dit zijn muizen met een laag profiel waar je je handpalm niet op hoeft te leggen.
Hoe meer DPI hoe accurater de muis is. De snelheid kan je in windows/in-game aanpassen.
Dat hij minder secuur zou zijn bij hogere DPI klopt niet dus.
Als je een accurate muis wilt, zet dan mouse acceleration uit. (Dan gaat hij langzamer als je muis langzaam beweegt en sneller als je de muis snel beweegt. Als je hem uit zet dan behoud je altijd dezelfde snelheid.)
oke thanks! die is ook goed voor claw grip las ik,
wat voor muismat gebruik je?
Ik doe erg veel kantoorwerk en graphics design met wat gaming ernaast.
De clicks die ik per maand maak, gaat je mond van open staan.
Plus dit is echt al over de jaaaaren heen, niet een jaartje of 2-3, dus het valt mee.
Het is een high quality gaming mouse.
Ik gebruik deze muis al vanaf 2005. Ik was eerlijk gezegd wel verbaasd hoe degelijk ze zijn.