XXL Nutrition

Voor de PC gamers

een zwarte

Trust Predator

2000dpi, met draad en kost maar 25-30 euro dacht ik

• Topic Starter Topic Starter
sowieso geen Trust man... ik dacht aan de logitech g9x

steelseries XAI
intelli 3.0 / 1.1
logitech G500, MX510 / MX 518

En heb er nog een paar liggen.

Zou voor de Xai of voor de mx518 gaan.
1600+ dpi is echt overbodig.

steelseries XAI
intelli 3.0 / 1.1
logitech G500, MX510 / MX 518

En heb er nog een paar liggen.

Zou voor de Xai of voor de mx518 gaan.
1600+ dpi is echt overbodig.

ik speel ultra low sens altijd, en ik heb een claw grip dus moet wel beetje een muis die daar bestemd voor is. Ik heb altijd met lowskill muizen gespeeld, wil x een echte gamer muis kijken of ik dan nog pro'er word

Ik speel zelf ook echt low sens (1.2 + mousefix + windows sens 5) .. veel dpi betekend wel dat je muis 'sneller' is, maar hoe sneller hij word hoe minder secuur hij word.

Daarom zeg ik, 1600+ is overbodig.
Mx518 of XAI nemen bro. G500 kan ook, prima muizen om te gamen.

Ik speel zelf ook echt low sens (1.2 + mousefix + windows sens 5) .. veel dpi betekend wel dat je muis 'sneller' is, maar hoe sneller hij word hoe minder secuur hij word.

dat zijn wel grote muizen die jij noemt, hebt kleine handjes man:(

Razer copperhead, ik heb er al 4 versleten en zit nu aan mijn 5e waarvan de rechtermuisknop het al half begeven heeft.

Varierend van rood/groen en blauw.
Dit zijn muizen met een laag profiel waar je je handpalm niet op hoeft te leggen.

Hoe meer DPI hoe accurater de muis is. De snelheid kan je in windows/in-game aanpassen.

Dat hij minder secuur zou zijn bij hogere DPI klopt niet dus.

Als je een accurate muis wilt, zet dan mouse acceleration uit. (Dan gaat hij langzamer als je muis langzaam beweegt en sneller als je de muis snel beweegt. Als je hem uit zet dan behoud je altijd dezelfde snelheid.)

Laatst bewerkt:
Mx518, heb hem al jaren

Laatst bewerkt:
Razer copperhead, ik heb er al 4 versleten en zit nu aan mijn 5e waarvan de rechtermuisknop het al half begeven heeft.

Varierend van rood/groen en blauw.
Dit zijn muizen met een laag profiel waar je je handpalm niet op hoeft te leggen.

Hoe meer DPI hoe accurater de muis is. De snelheid kan je in windows/in-game aanpassen.

Dat hij minder secuur zou zijn bij hogere DPI klopt niet dus.

Als je een accurate muis wilt, zet dan mouse acceleration uit. (Dan gaat hij langzamer als je muis langzaam beweegt en sneller als je de muis snel beweegt. Als je hem uit zet dan behoud je altijd dezelfde snelheid.)

goeie muis als je er al 4 hebt versleten...

Logitech G9X top ding wil niet anders ;) en natuurlijk een leuk toetsenbordje erbij de G19.

Simpel zwart muisje die lekker klikt

goeie muis als je er al 4 hebt versleten...

Ik doe erg veel kantoorwerk en graphics design met wat gaming ernaast.
De clicks die ik per maand maak, gaat je mond van open staan.

Plus dit is echt al over de jaaaaren heen, niet een jaartje of 2-3, dus het valt mee.
Het is een high quality gaming mouse.

Ik gebruik deze muis al vanaf 2005. Ik was eerlijk gezegd wel verbaasd hoe degelijk ze zijn.

Ik doe erg veel kantoorwerk en graphics design met wat gaming ernaast.
De clicks die ik per maand maak, gaat je mond van open staan.

Plus dit is echt al over de jaaaaren heen, niet een jaartje of 2-3, dus het valt mee.
Het is een high quality gaming mouse.

Ik gebruik deze muis al vanaf 2005. Ik was eerlijk gezegd wel verbaasd hoe degelijk ze zijn.

ik had een sweex laptop muis waar ik 5/6 jaar mee heb gegamed, werkte nog perfect. de muis die ik nu heb is 5 euro van logitech, hij disconnect de heletijd echt zwaar irritant tijdens het gamen. Zeker als het een snel spel is, speel vooral ut99 instagib

Terug
Naar boven