AndroidHealthClinic

Voor de PC gamers

Oh dat wist ik niet na na levenslang pc gamen waarvan 4 jaar gameverslaafd aan CS. :rolleyes:
Dacht vroeger ook dat ik een betere muis moest hebben.
Valt echt mee hoeveel verschil dat brengt. ;)

Kon mijn reactie zijn, helemaal mee eens bro.

Hier ook een CS verslavingsverleden, in de tijden dat clanbase nog hip was en regelmatig LAN's bezoeken.

Mijn eerste gamemuis was een logitech mx518 ( 2000dpi ) was een fijn muisje

Heb nu een razer deathadder ( 3000 of 3500 dpi ) deze bevalt me nog een stuk beter ( Daarom heb ik hem voor de razer geruilt )0

Koop ps wel een goeie muismat zoals een razer.

Ik heb dus een razer deathadder muis icm razer goliatius muismat en dit bevalt me echt zeer goed! Kan me niet voorstellen dat het nog beter kan.

Ps: De razer deathadder is ook veel en veel mooier scrollwieltje is met blauw neon licht en er zit een razer logo op met neon.
Die mx518 vond ik eerlijk gezegt echt apart en lelijk maarjah dat is smaak.

Laatst bewerkt:

me%2Bgusta.jpg

ik hou wel van die geile praat

Ik heb nooit gezegt dat je met een muis van 5 euro niet goed kan gamen, maar een goeie gamer muis heeft tog wel voordelen zoals preciesie, grip, dpi on the fly en ga maar door;) ik own ook met een goedkope dell muis maar met de g9x ownde ik tog echt harder:D anyway ieder zijn dingen/meningen en of ondervindingen, zelf game ik nu al een tijdje niet tot amper( druk druk irl ;))

Ik heb nooit gezegt dat je met een muis van 5 euro niet goed kan gamen, maar een goeie gamer muis heeft tog wel voordelen zoals preciesie, grip, dpi on the fly en ga maar door;) ik own ook met een goedkope dell muis maar met de g9x ownde ik tog echt harder:D anyway ieder zijn dingen/meningen en of ondervindingen, zelf game ik nu al een tijdje niet tot amper( druk druk irl ;))

Daarom zit je zoveel op dbb 3 posts per dag kil!

• Topic Starter Topic Starter
volgens mij post ik van ma/tm wo 100 berichten op een dag

mx518 en kreeg er gratis een g15 bij.:D

Terug
Naar boven