Fitness Seller

Voor de PC gamers

ik had een sweex laptop muis waar ik 5/6 jaar mee heb gegamed, werkte nog perfect. de muis die ik nu heb is 5 euro van logitech, hij disconnect de heletijd echt zwaar irritant tijdens het ga

Hey is UT99 nog online te spelen dan? had hem laatst gedownload maar het leek wel dood te zijn

• Topic Starter Topic Starter
ik had een sweex laptop muis waar ik 5/6 jaar mee heb gegamed, werkte nog perfect. de muis die ik nu heb is 5 euro van logitech, hij disconnect de heletijd echt zwaar irritant tijdens het ga

Hey is UT99 nog online te spelen dan? had hem laatst gedownload maar het leek wel dood te zijn

ja sowieso, niet zoveel als vroeger maar ik speel elke dag wel een paar uur.

je moet op mirc komen, #zp.2on2 etc :)

is da een harde of softe

ik had een sweex laptop muis waar ik 5/6 jaar mee heb gegamed, werkte nog perfect. de muis die ik nu heb is 5 euro van logitech, hij disconnect de heletijd echt zwaar irritant tijdens het gamen. Zeker als het een snel spel is, speel vooral ut99 instagib

Ik zit 9u per dag achter mijn PC voor kantoorwerk en daarna vaak nog graphics design klusjes waar het nodige klik werk bij komt kijken. En dáárnaast nog gamen inderdaad.
Denk hierbij aan high paced strategy games met 150+ APM (actions per minute).

..:D

Enfin! ze hebben ruim meer dan een jaar garantie geloof ik. Je krijgt ook een extra set voetjes meegeleverd mochten ze versleten zijn. Ook een extra bovenkantje (muisknoppen/achterkantje/zijkant.. is een geheel).

Redelijk netjes dus.

Icemat is niet compatibel met lasermuizen geloof ik? (Optische en balmuizen wel, maar een aantal lazermuisen reageert niet op het Icemat oppervlak.)

Laatst bewerkt:
no_exit, en CyborgFX speelde alleen instagib, CTF en 1 on 1 zat in Warlocks from Hell {WfH}.

die 2e komt me wel bekend voor

welke clans

zat je ook later in team royal of niet

nee wfh was de laatste clan waar ik in zat hiermee stonden we tijdje nr 1 in de CTF instagib ladder, hierna ben ik gestopt met UT99.

speel met mijn laptop muis, logitech met 2 knoppen en een scrollwiel dat klikbaar is

Nee die tijd heb ik niet mee gemaakt speelde vaak met thanatos, maar ik ben weg vrouwtje wacht ;)

aight aight

ik ga voor de g9x heb alleen cash money die andere muizen verkopen ze hier nie :(

heb jij em ook? moet je dan een harde of softe muismat?

Razer Naga jonge!:)

Terug
Naar boven