XXL Nutrition

Voor de PC gamers

Net of ik chinees zit te lezen hiero.

logitech M305 :thumbs:

+1
Razer Naga

De G9x zal je zeker bevallen, vooral dat je de cover kan veranderen vindt ik zeer fijn en hoe hij in de hand ligt! Gewoon een top muis niks op aan te merken.

Ik pwn met een ouwe dell muis.
Als je een muis koopt om beter te worden zal je dat vies tegenvallen.
Dat miezerige verschilletje gaat et m echt niet doen. xD
Gewoon zelf beter worden.

Een goede muis en muismat/toetsenbord maken een hoop verschil op hoog niveau daar ken je je nog vies in vergisen ;)

• Topic Starter Topic Starter
+1 zijn accurater dan een normale muis. toetsenbord boeit me niet

voor FPS heb je niet een speciaal TB nodig :p

Niet perzee nee maar heeft wel enkele meerwaardes soms zoals de g19 met battlefield en dat je al je temperaturen nog kan monitoren e.d. Maarja dat moet ook wel met mij oc;)

Met het weer nu heb ik me i7 980x op 4.2 staan, in de winter staat hij op 4.6 waterkoeling

Een goede muis en muismat/toetsenbord maken een hoop verschil op hoog niveau daar ken je je nog vies in vergisen ;)

Ja dat klopt, ik heb zelf op ESWC/WCG niveau gegamed en dan wil je gewoon spullen die goed zijn. Duur is NIET per se goed. Zo vind ik Razer echt een kotsmerk.

Ja dat klopt, ik heb zelf op ESWC/WCG niveau gegamed en dan wil je gewoon spullen die goed zijn. Duur is NIET per se goed. Zo vind ik Razer echt een kotsmerk.

Razer op het moment ben ik ook niet zo mee, maar vroeger was de razer boomslang 2000dpi toch wel de sh1t!

Razer Lachesis, erg fijn :orly:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

ik heb al gehaald, wel ff wennen aan die dpi's

Oh dat wist ik niet na na levenslang pc gamen waarvan 4 jaar gameverslaafd aan CS. :rolleyes:
Dacht vroeger ook dat ik een betere muis moest hebben.
Valt echt mee hoeveel verschil dat brengt. ;)

---------- Post added wo 15 jun 2011 at 15:10 ----------

wat weet je nou van mijn skill gozer

Relaxe een beetje :o
Denk dat al dat gamen een beetje naar je hoofd is gestegen...

Logitech G5.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Oh dat wist ik niet na na levenslang pc gamen waarvan 4 jaar gameverslaafd aan CS. :rolleyes:
Dacht vroeger ook dat ik een betere muis moest hebben.
Valt echt mee hoeveel verschil dat brengt. ;)

---------- Post added wo 15 jun 2011 at 15:10 ----------

Relaxe een beetje :o
Denk dat al dat gamen een beetje naar je hoofd is gestegen...

wil je 1on1 noob kom dan

Terug
Naar boven